250196
۲۶ آذر ۱۴۰۲
بروجرد

خانواده ۵۰ کودک‌کار تحت پوشش قرار گرفت

رئیس بهزیستی بروجرد گفت: خانواده ۵۰ کودک‌کار در بروجرد تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتند.

به گزارش کودک پرس ، رم‌رضا پیردایه ، اظهارداشت: در برخی از موارد شاهد کودکان‌کار در سطح خیابان‌ها هستیم که اقدام به فروش دستمال کاغذی، آدامس و یا شکلات می‌کنند که این ممکن است برای کودکان، آسیب‌های اجتماعی زیادی را به همراه داشته باشد.

وی افزود: برخی از کودکان‌کار به صورت سازماندهی شده توسط عده‌ای سودجو در خیابان‌ها حضور دارند و تعداد اندکی هم به دلیل فقر خانواده مجبور به این کار شده‌اند که در این راستا شناسایی کودکان نیازمند در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰ کودک کار شناسایی شده که دچار مشکلاتی مالی هستند و برای همین منظور تحت پوشش بهزیستی قرار گرفته و هرماه مبلغی به عنوان مستمری به آنها پرداخت می‌شود.

پیردایه بیان کرد: جامعه هدف بهزیستی این است که کودکان بدسرپرست و یا بی‌سرپرست را ساماندهی نماید و در صورت مشاهده کودکان‌کار، شناسایی آنها صورت می‌گیرد تا ساماندهی شوند.

وی با اشاره به معتادان متجاهر و متکدیان، عنوان کرد: جمع‌آوری این افراد با شهرداری و نیروی انتظامی است که معتادان متجاهر باید به کمپ ماده ۱۶ بروند ولی بهزیستی مکانی را به صورت موقت برای نگهداری این افراد در نظر گرفته است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار