161070
۳۰ خرداد ۱۳۹۷

برگزاری کمپین مبارزه با دخانیات در قلب تهران

باید با اتخاذ برنامه‌های شاد و تفریحی فضای مفرحی را برای قشر نوجوان ایجاد کرد تا اوقات فراغت خود را به بطالت نگذرانند.

به گزارش کودک پرس ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه کمپین مبارزه با دخانیات به صورت مستمر در قلب تهران برگزار می شود گفت: هدف از راه اندازی چنین کمپین هایی آشنایی نسل کودک و نوجوان با مضرات مواد دخانی است.

مهرشاد الله ویردی با بیان اینکه با حمایت سازمان های مردم نهاد و سلامت محور ارائه مباحث آموزشی به صورت جدی در سرای محلات و بوستان های منطقه پیگیری می شود گفت: همچنین مرکز فراموز منطقه 6 نیز برای دانش آموزان مقاطع مختلف کارگاه های آموزشی برگزار می کند.

الله ویردی با بیان اینکه از آسیب هایی که نسل جوان امروز را تهدید می کند شیوع مصرف مواد مخدر است گفت: باید با اتخاذ برنامه های شاد و تفریحی فضای مفرحی را برای قشر نوجوان ایجاد کرد تا اوقات فراغت خود را به بطالت نگذرانند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 در همین راستا به فعالیت ویژه بوستان لاله اشاره کرد و گفت: در بوستان لاله از سویی کمپین های مبارزه با مواد مخدر راه اندازی شده و از سویی دیگر کلاس های ورزشی و فعالیت های فرهنگی مفرح در نظر گرفته شده است.

الله ویردی همچنین از توزیع بروشور با مضمون پیشگیری ازدخانیات وسیگارودخانیات در سرای محلات خبر داد و گفت: همایش های مبارزه با دخانیات نیز به صورت مستمر در سطح منطقه برگزار می شود.

 

 

 

منبع: بلدیه

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار