236995
۱۹ تیر ۱۴۰۰

کارگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری هرمزگان به صورت مجازی آغاز به کار کرد

به گزارش کودک پرس ، کارگاه‌های مجازی تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با حضور قریب یک هزار کودک و نوجوان از ۱۵ تیرماه شروع به کار کرده و درحال برگزاری است. مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، با اعلام این خبر، افزود: با پایان یافتن مهلت ثبت نام کارگاه‌های مجازی […]

به گزارش کودک پرس ، کارگاه‌های مجازی تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با حضور قریب یک هزار کودک و نوجوان از ۱۵ تیرماه شروع به کار کرده و درحال برگزاری است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، با اعلام این خبر، افزود: با پایان یافتن مهلت ثبت نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و… کانون، ویژه فصل تابستان؛ این کارگاه‌ها از ۱۵ تیرماه شروع شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

پروین پشت کوهی ادامه داد: این کارگاه‌ها استانی در سطح ملی برنامه‌ریزی شده و شرکت کنندگانی از ۱۶ استان در دوره‌های برخط تخصصی هرمزگان شرکت کرده‌اند. دوره‌های برگزار شده در فصل تابستان، شامل گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا می‌شود.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها به دو صورت برخط (آنلاین) از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته از استان و مدرسان باتجربه از استان‌های دیگر برگزار می‌شود، اظهار کرد: ۹۴۴ شرکت کننده در ۸۵ کارگاه برخط تخصصی شامل نقاشی، طراحی، خط تحریری، خط‌تحریری شکسته، سفالگری، نمددوزی، سوزن دوزی، عروسک‌سازی، مهره‌ و مرواریددوزی، جعبه‌سازی، اوریگامی، هنرهای بومی و سنتی کاشی‌دست‌ساز، نمایش خلاق، فیلم‌سازی، انیمیشن، شعر و قصه، آموزش قرآن(قصص قرآنی)، بازی و سرگرمی، سواد اقتصادی، شاهنامه‌خوانی، محیط زیست، نجوم، عکاسی موبایلی، فن بیان و زبان بدن، تصویرخوانی، بازی‌های خلاقانه، نوشتن خلاق مقدماتی و پیشرفته، داستان‌نویسی مقدماتی و پیشرفته، شعرسرای، مهارت معنویت، خودباوری، مهارت روابط مثبت، شادی و نشاط، هوش هیجانی شرکت کرده‌اند.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار