237329
۲۰ تیر ۱۴۰۰

۴۱ عنوان کارگاه آموزشی به صورت مجازی در تابستان ۱۴۰۰ برگزار شد

به گزارش کودک پرس ، کارشناس آموزش و پرورش کانون پرورش فکری استان قم گفت:۴۱ عنوان کارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. کارشناس آموزش و پرورش کانون پرورش فکری استان قم گفت:۴۱ عنوان کارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و […]

به گزارش کودک پرس ، کارشناس آموزش و پرورش کانون پرورش فکری استان قم گفت:۴۱ عنوان کارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

کارشناس آموزش و پرورش کانون پرورش فکری استان قم گفت:۴۱ عنوان کارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
شهزادحدادپور با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در تابستان ۱۴۰۰ کارگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان خود برگزار می‌کند، اظهار کرد: ۴۱ عنوان کارگاه آموزشی مجازی در سایت کانون به نشانی qom.kpf.ir بارگذاری شده که ۱۰ کلاس شامل خوشنویسی، رنگ و بازی، فن بیان، قصه نمایش، نجوم، نقاشی، نوشتن خلاق، هوافضای مقدماتی و پیشرفته به حد نصاب رسیده و مابقی در حال تکمیل ظرفیت هستند.
کارشناس آموزش و پرورش کانون پرورش فکری استان قم ادامه داد: دوره‌های حضوری کانون نیز که با استقبال خانواده‌ها همراه شده در مراکز ۱۰ گانه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری هستند.
وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی گسترده برای معرفی مراکز کانون، عناوین کارگاه‌ها و نحوه ثبت نام در سایت کانون و رسانه‌های استان انجام شده است، ابراز کرد: آخرین مهلت ثبت نام کارگاه‌های مجازی ساعت ۲۴ روز ۱۵ تیر بود. البته علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعت بیشتر و ثبت نام در دوره‌های بعدی با شماره تلفن ۳۲۱۹۸ تماس بگیرندو یا به آدرس اینستاگرام kanoonparvaresh-qom@مراجعه بفرمایند .

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار