8699
۱۵ مهر ۱۳۹۵

برگزاری ویژه برنامه یک روز سبز برای کودکان اصفهانی

به مناسبت روز جهانی کودک،برگزاری یک روز سبز و برگزاری همایش لبیک یا حسین (ع) در بقاع متبرکه مبارکه از جمله اخبار کوتاه فرهنگی استان اصفهان است.

به گزارش کودک پرس  رئیس خانه کودک اصفهان گفت: کارگروه تخصصی طبیعت و ملل خانه کودک سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با همکاری انجمن‌ها و تسهیلگران مدارس طبیعت به مناسبت روزجهانی کودک فرصتی را فراهم آورده تا کودکان 4 تا 12 سال ارتباط با طبیعت رابه طور مستقیم و با حمایت تسهیلگران تجربه کنند.

نفیسه حبیب الهی اظهار داشت: این برنامه با حضور “حسین وهاب زاده” ایده پرداز و موسس مدارس طبیعت در ایران و تقی عطایی از سوی خانه کودک سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در باغ ناژوان برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه “یک روز سبز” ویژه روز جهانی کودک 16 مهرماه در دو نوبت صبح 8:30 تا 12:30 و بعداز ظهر 14 تا 18 در محل باغ ناژوان واقع در انتهای خیابان الفت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه در دو بخش کمپ والدین شامل دمنوش‌های طبیعی، پخت نان، گیاهان آپارتمانی و غیره و کمپ کودکان شامل ایستگاه‌های ماسه بازی، مزرعه حیوانات، دست سازه‌های طبیعی، کار با چوب و غیره برنامه ریزی شده است.

 

منبع:   تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار