موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
26567
۱۵ مهر ۱۳۹۶
فرماندارخاتم

توجه به فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مراکز کانون پرورشی کودکان و نوجوانان

فرماندار خاتم در جلسه کمیته برنامه ریزی هفته ملی کودک بر اهمیت توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

به گزارش کودک پرس ، کمیته برنامه ریزی وهماهنگی هفته کودک و روزجهانی کودک درشهرستان با حضورفرماندار واعضای کمیته درمحل کانون پرورش فکری شهرستان خاتم برگزارشد.

فرماندارخاتم در این جلسه بر لزوم آینده نگری و سرمایه گذاری مسئولان در کانون های پرورش و فکری به منظور پرورش آینده سازان کشور تاکید کرد.

فرجام فاضلی گفت:کودکان و نوجوانان سرمایه‌ها و آینده‌سازان جامعه هستند و بر همین اساس باید نسلی را تربیت کنیم که ایمان ،تعهد ،اعتماد به نفس و نشاط و شادابی جزء ویژه گی‌های آنان باشد.

درادامه رئیس کانون پرورش فکری این شهرستان باارائه گزارش جدول فعالیت های کمیته کودک ونوجوان شهرستان خواستارهمکاری هرچه بیشترادارات درحوزه برنامه های کودک ونوجوان شد.

رجبی پور از برگزاری هفته ملی کودک با رویکرد آموزه‌های عاشورا در مراکز کانون پرورش فکری شهرستان خبر داد.

وی افزود:امسال به‌‌دلیل همزمانی هفته کودک با ایام سوگواری امام حسین (ع)،تا حدودی کلیت برنامه‌های تغییر کرده و برنامه ها بر مبنای ماه محرم برنامه‌ریزی شده و هدف از برگزاری تمام برنامه های این هفته نیز گسترش فرهنگ عاشورایی در بین کودکان و نوجوانان است.

 

 

منبع:طنین خاتم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار