موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
204168
۰۹ شهریور ۱۳۹۸

فعالیت ۱۳۵۰ عضو کودک و نوجوان در ۱۷ مرکز ثابت/ هدف ما در کانون، استعدادیابی است

محمدجواد محمدی گفت: پروژه مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌آباد تا پایان سال مالی ۹٨تکمیل می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح مرکز تخصصی علوم و نجوم، نگارخانه  و رونمایی از کتابخانه سیار شهری اداره کل کانون پروش فکری استان، اظهارکرد: با حمایت استاندار لرستان ومدیرعامل کانون، پروژه مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌آباد تا پایان سال مالی ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.

او افزود: هدف ما در کانون، استعدادیابی است، وبیش از40فعالیت درمراکزکانون به کودکان ونوجوانان ارایه می شود.

محمدی تصریح کرد: ۱۷ مرکز ثابت در استان داریم که ۱۳۵۰ عضو کودک و نوجوان در آن‌ها مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان خاطر نشان کرد: در تیرماه سالجاری۵۸۴ نفر جذب عضو داشتیم و پایداری اعضا در این مدت زمان ۴۵۰ نفر بوده است کما اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بین مردم و جامعه به صورت جدی مشغول به فعالیت است.

  او با اشاره به کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌آباد نیز تاکید کرد: کارفرمای این پروژه اداره کل راه و شهرسازی لرستان است.

محمدی با بیان اینکه  محل تأمین اعتبار این پروژه استانی بوده و مدت قرارداد آن نیز یک سال است،ادامه داد: میزان اعتبار تخصیص یافته به پروژه مذکور ۳۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال است و مقرر شده تا پایان سال مالی ۹۸ به بهره‌برداری برسد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان گفت: این پروژه به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و با زیربنای ۹۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

 

او با اشاره به رونمایی از  کتابخانه سیارشهری شماره2 کانون که توسط یک فرد خیّر خریداری شده است ،عنوان کرد: این خودرو پس از تجهیز به کتاب و سایر امکانات فرهنگی به مناطق حاشیه نشین شهرخرم آباد که فاقدمرکز ثابت هستند خدمت رسانی خواهدکرد.

منبع: برنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار