8216
۱۲ مهر ۱۳۹۵

طرح(پله‌‌پله تا نور) در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت امام حسین(ع)

فرزاد رحیمی،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح پله‌ پله تا نور در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت امام حسین(ع) در این استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس   فرزاد رحیمیگفت: با توجه به آغاز ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع) و با هدف آشنا کردن اعضا با شخصیت و ویژگی‌های امام سوم شیعیان طرح پله پله تا نور در مرکز فرهنگی و هنری شهر هفشجان اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این طرح از جمله برنامه‌های اجرایی در راستای اجرای طرح «مصباح‌الهدی» در این مرکز است که در این طرح جدولی طراحی شده و کودکان و نوجوانان با پاسخ دادن به سؤالات در خصوص شخصیت والای امام حسین(ع) به رمز جدول دست پیدا می‌کنند که این رمز یکی از سخنان ارزشمند امام حسین(ع) خواهد بود.

وی تصریح کرد: طرح پله پله تا نور در راستای تبیین فرهنگ دینی اجرا می‌شود و شخصیت‌ امام حسین(ع) با عنوان حسین(ع) تشنه بیداری است معرفی خواهد شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته ملی کودک به اعضایی که به رمز جدول دست یابند جوایزی اهدا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری اجرای طرح‌های دینی و مذهبی را از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در مراکز کانون پرورش فکری استان در راستای نهادینه کردن فرهنگ دینی برای کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی عنوان کرد.

منبع:   فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار