6317
۰۲ مهر ۱۳۹۵

پیام دفاع مقدس باید به نسل های آینده منتقل شود

ایرج نقی‌پور،مسؤول بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: در بهترین شکل و قالب باید پیام هشت سال دفاع مقدس به نسل دانش‌آموزی انتقال یابد تا آنها بیشتر در جریان رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام قرار گیرند.

به گزارش کودک پرس  ایرج نقی‌پور در بازدید از غرفه بسیج دانش‌آموزی در نمایشگاه رزمی، فرهنگی عملیات کربلای چهار اردبیل اظهار کرد: دانش‌آموزان بسیجی از چند هفته قبل عملیات آماده‌سازی غرفه بسیج دانش‌آموزی در محل نمایشگاه رزمی، فرهنگی کربلای چهار در جنب دریاچه شورابیل را اردبیل آغاز کرده بودند و این دو غرفه در حال حاضر برای بازدید عموم مردم و دانش‌آموزان سطح مناطق مختلف اردبیل آماده است.

وی با اشاره به اینکه این دو غرفه بسیج دانش‌آموزی با موضوع شبکه‌های اجتماعی و ایستگاه نقاشی ویژه دانش‌آموزان سال تحصیلی جدید برپا شده است، تصریح کرد: درطول برگزاری این نمایشگاه با هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش استان دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه مدارس مناطق مختلف شهرستان اردبیل به صورت برنامه‌ریزی شده از این نمایشگاه و غرفه بسیج دانش‌آموزی از اول تا 10 مهر ماه سال‌جاری بازدید می‌کنند.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی استان با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 10 شب جهت بازدیدکنندگان برپا شده است، گفت: خانواده‌هایی که با کودکان و نوجوانان خود از نمایشگاه کربلای چهار بازید می‌کنند، می‌توانند با حضور در غرفه بسیج دانش‌آموزی که ویژه کودکان و نوجوانان برپا شده در مسابقات ایستگاه نقاشی شرکت کنند.

نقی‌پور افزود: غرفه‌های بسیج دانش‌آموزی با دو موضوع بسیج دانش‌آموزی امیدان ویژه نونهالان و کودکان و بسیج دانش‌آموزی پویندگان و پیشگامان ویژه نوجوانان و دانش‌آموزان مقطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه برپا شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کودکان و نوجوانان با بازدید از این دو غرفه از مضرات و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی و جنگ نرم آشنا می‌شوند که برای بخش کودکان نیز ایستگاه نقاشی و عکس یادگاری با عکس شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم برپا شده است.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل اضافه کرد: دانش‌آموزانی که در بخش ایستگاه نقاشی شرکت می‌کنند در اختتامیه نمایشگاه فرهنگی، رزمی کربلای چهار به نقاشی‌های برگزیده از بین شرکت‌کنندگان در ایستگاه نقاشی با اهدای لوح و جایزه تجلیل می‌شود.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار