5921
۲۹ شهریور ۱۳۹۵

در دهه فجرامسال دومرکز کانون پرورش فکری کودکان در لرستان افتتاح می شود

محمدجواد محمدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از افتتاح دو مرکز کانون پرورش فکری کودکان در این استان طی دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش کودک پرس  محمدجواد محمدی در دیدار با محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تلاش جمعی همه همکاران و پشتیبانی مدیر عامل رشد چشمگیری در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی و عمرانی داشته است.

وی با اشاره به برنامه های انجام شده و ارائه برنامه های پیش بینی واحدهای فروش، کانون زبان و مراکزفرهنگی هنری در سطح استان طی نیمه دوم امسال افزود: با کمک و مساعدت مسئولان شهرستان های الشتر و دوره چگنی کار احداث دو مرکز در حال انجام بوده که در دهه مبارک فجر افتتاح می شوند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان کمبود فضای فیزیکی مراکز کانون پرورش فکری در خرم آباد نسبت به جمعیت این شهرستان، نداشتن مجتمع فرهنگی و سالن مخصوص تئاتر و نمایش عروسکی را از دغدغه های این کانون استان دانست.

محمدبیرانوندی نماینده مردم خرم آباد و دوره چکنی در مجلس شورای اسلامی نیز در دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور درجمع کارکنان کانون مطالبی را در خصوص کار با کودک و نوجوان و روانشناسی آموزشی بیان داشت و گفت: اهمیت کار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برهیچ کسی پوشیده نیست و مربیان این نهاد مسئولیت سنگینی برعهده دارند.

 

 

 

منبع:   مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار