موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
39880
۲۴ آبان ۱۳۹۶
به صاحب امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

صدوچهل‌ودومین شماره ماهنامه «شاهد کودک» منتشر شد

صدوچهل و دومین شماره ماهنامه «شاهد کودک» ویژه آبان‌ماه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، صدوچهل‌ودومین شماره ماهنامه «شاهد کودک» ویژه آبان‌ماه به صاحب امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سردبیری محبوب شهبازی با قیمت ۲۲۰۰ تومان به پیشخوان نشریات آمد.

در این شماره مطالبی با عناوین «ستاره‌ها»، «داستان ساعت»، «بچه‌های مجله»، «حسین آقا»، معرفی کتاب و بازی با خط خواندنی است که در ابتدای کتاب شعری با عنوان «ستاره‌ها» به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(صلی‌الله علیه و آله و سلم) از سوی مهری ماهوتی با تصویرگری سولماز جوشقانی منتشر شده است.

جدولی با تصویرگری سمیه خوبی، سوالاتی از امام حسن(علیه‌السلام) را شامل می‌شود که می‌تواند ذهن پرسشگر کودک را به یافتن پاسخ سوق دهد. سؤالاتی مانند لقب امام حسن(علیه‌السلام)، نام بزرگترین فرزند امام علی(علیه‌السلام)، نام مادر گرامی حضرت امام حسن(علیه‌السلام)، محل شهادت آن حضرت و … از جمله سؤالات این جدول است.
«حسین آقا» داستان کودکی است که پدرش به دلیل ارادتی که به حضرت امام حسین(علیه‌السلام) دارد، نامش را حسین گذاشته و وقتی او را صدا می‌زند احترام خاصی به این عنوان دارد، به گونه‌ای که کودک در لحظه لحظه زندگی آن را درک می‌کند، زمانی که پدرش نمازش را تمام می‌کند و از جا برمی‌خیزد، «یا حسین» می‌گوید.

بازی با خط، آشنایی با زندگی حیوانات و کدام سایه مطالبی است که خلاقیت کودکان را به کار می‌گیرد.

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار