250162
۲۴ آذر ۱۴۰۲
گروه مجلات «شاهد»

آشنایی کودکان با شهید «یوسف کلاهدوز» در تازه‌ترین ماهنامه «شاهد کودک» منتشر شد

«یکصد و هشتاد و ششمین» و «یکصد و هشتاد و هفتمین» شماره نشریه «شاهد کودک» ویژه مهر و آبان ماه 1402 به کوشش گروه مجلات «شاهد» با صاحب امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، «یکصد و هشتاد و ششمین» و «یکصد و هشتاد و هفتمین» شماره نشریه «شاهد کودک» به کوشش گروه مجلات «شاهد» به صاحب امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با مطالبی از جمله «قرار»، «جامدادی صورتی»، «چرا هنگامی که هوا سرد است می‌توانم نفسم را ببینم؟»، «منم بازی»، «دنیای رنگارنگ»، «مهر مهربان» و «بگرد و پیدا کن!» منتشر شد.
«یک علامت سوال قشنگ»، «رنگ کن!»، «قهرمان»، «ماهی مرکب»، «ورزش، شادی، سلامتی»، «فلسطین آباد»، «جشن کوچک»، «همسایه ما»، «سرباز سلامت»، «برگ پاییزی» و «نقاش کوچولو» از دیگر عنوان‌های این مجله است.
در بخشی از مطلبی با عنوان «همسایه ما» بر اساس خاطره‌ای از جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید «یوسف کلاهدوز» می‌خوانید: «ساعت از ۱۲ شب هم گذشته بود. از خانه بیرون آمدم تا نگاهی به ماشین مهمانانم که در کوچه پارک شده بود بیندازم. آقا یوسف را دیدم که ماشین خاموش را توی کوچه هُل می‌داد. وقتی داخل خانه برگشتم جلوی در منتظر شدم تا آقا یوسف از پله‌ها بالا بیاید و با او احوالپرسی کنم، اما هیچ صدای ‌پایی نشنیدم. با خود گفتم: «نکنه آقا یوسف نبوده و من اشتباه دیدم. پس چرا بالا…» هنوز داشتم با خودم فکر می‌کردم که آقا یوسف، پوتین به دست با لبخندی، آرام گفت: «سلام، شبتون بخیر.» خندیدم و گفتم: «چرا پوتین‌هایتان را درآوردید؟» آقا یوسف گفت: «برای اینکه همسایه‌ها این موقع شب با صدای پوتین‌های من از خواب بیدار نشن.
شهید یوسف کلاهدوز جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در اول دی‌ماه سال ۱۳۲۵ در شهرستان قوچان به دنیا آمد. او برای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش زیادی کرد. شهید کلاهدوز در سال ۱۳۶۰ به همراه چندتا از فرماندهان جنگ در حادثه سقوط هواپیما شهید شد.»
گروه مجلات «شاهد» این نشریه را با صاحب امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر مسئولی «محمد کرم‌الهی» و سردبیری «زهرا خسروی» در ۲۴ صفحه و به بهای ۶۵ هزار تومان منتشر کرده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار