موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
3967
۱۴ شهریور ۱۳۹۵

فروشگاه تولیدات کانون با ارائه بیش از 200 نوع محصول فرهنگی در چهارمحال و بختیاری

فرزاد رحیمی با اشاره به فعالیت فروشگاه تولید محصولات فرهنگی در این استان اظهار کرد: این فروشگاه به عرضه بیش از 200 نوع محصول فرهنگی از جمله لوازم‌التحریر اقدام کرده است.

به گزارش کودک پرس    مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در این فروشگاه بیش از 100 عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان عرضه می‌شود و اسباب‌بازی و عروسک نیز از محصولات این فروشگاه است.

وی با اشاره به اینکه محصولات ارائه شده در فروشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌های کانون به صورت تخصصی تولید می‌شود، افزود: فروشندگان این محصولات برای ارائه راهنمایی کامل و مؤثر مشتریان آموزش‌های تخصصی دریافت می‌کنند.

رحیمی از برگزاری نمایشگاه‌های دائمی و کارگاه‌های فرهنگی، ادبی و هنری در محل فروشگاه مرکزی شهرکرد خبر داد و تصریح کرد: حضور مربیان دارای آموزش‌های لازم در مراکز فروش از برنامه‌های مهم در راستای حمایت‌های فرهنگی خواهد بود و در کنار این فروشگاه و نمایشگاه کارگاه‌های فرهنگی هنری ادبی برای رشد خلاقیت، رشد فکری، آشنایی با فعالیت‌های کانون و استعدادیابی برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح‌های کاربردی در زمینه عرضه محصولات کانون از جمله فروش سیار در مناطق مختلف استان، ایجاد عاملان فروش در شهرستان‌ها، معرفی محصولات کانون به ادارات و ارگان‌ها، انعقاد تفاهمنامه‌های کاربردی در راستای فروش این محصولات از برنامه‌های مهم کانون است.

وی با اشاره به اجرای اردوهای تفریحی و فرهنگی و تأثیرات آن برای کودکان و نوجوانان اظهار داشت: بیش از 30 نفر از اعضای مرکز فرهنگی و هنری شهر فرخ‌شهر در اردوی یک روزه حضور یافتند و در این اردو علاوه بر طبیعت‌گردی و آشنایی با گیاهان دارویی برای آشنایی با نسل پیشین و پیوند بیشتر بین آداب و سنن گذشته و امروز از موزه آثار سنتی بازدید کردند.

رحیمی عنوان کرد: اعضای مرکز فرهنگی و هنری شهر شلمزار نیز با حضور در اردوی فرهنگی و تفریحی با سنت‌های بومی و محلی استان بیشتر آشنا شدند و انجام بازی‌های بومی و محلی و مطالعه کتاب از برنامه‌های مهم در این اردو بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های علمی متنوع کانون پرورش فکری کودکان اضافه کرد: بازدید بیش از 300 نفر از قشر کودک و نوجوان این استان از آسمان‌نمای مرکز شماره یک شهرکرد از دیگر برنامه‌های این کانون برای ارتقای سطح علمی کودکان و نوجوانان بوده است.

این مسؤول ادامه داد: در تابستان 95 مراکز فرهنگی و هنری شلمزار، سورشجان، بروجن و بن مقصد بازدید خود را آسمان‌نما قرار دادند تا در زمینه ترویج بیش از پیش علم به ویژه نجوم گامی مهم برداشته باشند.

وی عنوان کرد: بیش از 500 نفر از اعضای مرکز فرهنگی و هنری شماره یک شهرکرد در سه ماهه گذشته از نمایشگاه‌‌‌‌های برجسته‌کاری روی مس، خوشنویسی، نقاشی با موضوع امام مهربانی و … دیدن کردند.

منبع:   فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار