موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
3751
۱۳ شهریور ۱۳۹۵

لزوم ترویج علم نجوم و بازدید کودکان از آسمان‌نما

فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر لزوم ترویج علم نجوم در بین کودکان و نوجوانان گفت: اعضای مراکز فرهنگی و هنری این استان از آسمان‌نما بازدید کردند.

به گزارش کودک پرس    فرزاد رحیمی با تأکید بر لزوم بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از علوم مختلف به ویژه علم نجوم اظهار کرد: اعضای مرکز فرهنگی و هنری شهرستان بروجن از آسمان‌نمای مرکز شماره یک شهرکرد بازدید کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: برگزاری اردوهای علمی ـ تفریحی یکی از برنامه‌های مهم مراکز فرهنگی و هنری بوده و هدف از برگزاری این اردوها طبیعت‌گردی، تقویت تفکر در آفرینش هستی، آشنایی با ستاره‌شناسی و ترویج علم نجوم است.

وی با بیان اینکه از مردادماه سال جاری تاکنون 21 اردوی فرهنگی، هنری و ادبی با موضوع‌های مختلف توسط مراکز استان برگزار شده و این روند ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: حدود 250 نفر از اعضای دختر و پسر مراکز سراسر استان در این اردوها حضور پیدا کرده و با اقلیم جغرافیایی منطقه آشنا شدند.

رحیمی تصریح کرد: اجرای بازی، مسابقه معلومات کتاب‌خوانی، ایجاد تعامل بیشتر بین اعضا، شناخت طبیعت پیرامون و بازدید از مناطق گردشگری شهرهای مختلف چهارمحال  و بختیاری از بخش‌های اصلی این اردوها در راستای رشد و پرورش قدرت تفکر، خلاقیت و ذوق هنری اعضای مراکز محسوب می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بازدید از فروشگاه و نمایشگاه محصولات فرهنگی کانون از جمله برنامه‌های اجرایی در این اردوها است.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار