3393
۰۹ شهریور ۱۳۹۵

نقشه حذف بسیج دانش‌آموزی، قطعه‌ای دیگر از پازل پروژه نفوذ است

مهراب کیانی مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر گفت: برخی این نقشه را دنبال می‌کنند که با پیوستن به «پروتکل اختیاری کنوانسیون حقوق کودک در مورد بکارگیری کودکان در منازعه مسلحانه» بسیج دانش‌آموزی را از فضای مدارس حذف کنند، که این یعنی به نوعی بدنه انقلابی جامعه را نشانه رفته‌اند.

به گزارش کودک پرس   کیانی اظهار کرد: لایحه دولت مبنی بر الحاق جمهوری اسلامی ایران به پروتکل مذکور به نوعی سعی دارد بسیج دانش‌آموزی را در سایه حاکمیت سازمان ملل با دست خود حذف نماید تا فردا اجازه انتقال فرهنگ جهاد و افتخار را نیز با اعمال نفوذ این سازمان نداشته باشیم.

وی افزود: بخش پررنگی از تاریخ دفاع مقدس حماسه نوجوانان و جوانان زیر 18 سال است، پس نکند می خواهند با این لایحه از انتقال این شور و حماسه جلوگیری کنند؟! مگر می‌شود به آسانی از افتخار آفرینی نوجوانان در دوران دفاع مقدس عبور کرد؟ کدام ایرانی غیرتمندی است که به حسین فهمیده و بهنام محمدی و سهام خیام افتخار نکند. آیا می‌شود شهید حسین صافی 12 ساله را در تاریخ نادیده بگیریم.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر بیان کرد: سازمان‌های بین‌المللی حقوق کودک که پشت سر هم کنوانسیون صدا می‌کنند بجای این کارها از کشتار کودکان یمنی و سوری و فلسطینی جلوگیری کنند نه اینکه ناجوانمردانه در کنار آل‌سعود رقص مرگ به راه بیندازند و هم‌آواز تروریست دولتی صهیونیست‌ها شوند.

وی عنوان کرد: نقشه حذف بسیج دانش‌آ‌موزی پازل دیگری از پروژه نفوذ است که این بار در قالب حقوق کودک خودنمایی کرده است. اصلا تا به امروز از پیوستن ما به این کنوانسیون‌ها چه چیزی نصیب ملت شده است؟ مگر نه اینکه سازمان‌های حقوق بشری ناجوانمردانه ما را محکوم و در مقابل جنایت‌های رژیم کورک‌کش صهیونیستی، سعودی و آمریکا سکوت می‌کنند؟ پس چرا باید ما در کنار آنها قرار بگیریم؟

این مسئول سازمان بسیج ابراز کرد: مگر به بدعهدی آن‌ها در برجام و تعاریف متفاوت آمریکایی‌ها را از یک قرارداد معین و مورد توافق مشاهده نکرده‌ایم؟

کیانی اضافه کرد: اگر قرار است با این کنوانسیون نوجوانان زیر هجده سال از آموزش‌های فرهنگ ایثار و جهاد محروم شوند آیا نباید مجلسی‌ها و دولتی‌های ما کمی به خود بیایند و ببینند که این تبر، قلب دفاعی وطن را نشانه رفته است.

این حامی دانش آموزان استان بوشهر اذعان کرد: نکند برجام‌های دیگری که در راه بود امسال با پوشش «کنوانسیون» سر در آورده و عده‌ای تمایل داشته باشند با بسته‌ای به ظاهر زیبا، ثمره‌ای بدفرجام را برای ما به ارمغان آورند.

وی خاطرنشان کرد: یادمان نرود اولین کسی که موضوع لزوم ممنوعیت حضور در بسیج در کشور را با عنوان حقوق بشر مطرح کرد شیرین عبادی -جاسوس اسرائیل- بود. حال چرا باید به رغم اختیاری بودن این پروتکل و در حالی که کشورهای صاحب قدرت از پیوستن به آن سر باز زده‌اند تا از اعمال نفوذ دیگران در سایه فشار سازمان ملل خودداری کنند، دولت و برخی مجلسی‌ها برای پیوستن به این پروتکل اختیاری عجله کنند.

 

منبع:    دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار