33447
۲۲ آبان ۱۳۹۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد؛

۴۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان ارسال شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، از ارسال ۴۳۰ اثر به دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان همدان خبرداد.

به گزارش کودک پرس ، فاضل عبادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ستاد استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: همدان به عنوان قطب فرهنگی کودک و نوجوان در طی سال های گذشته اقدام به برنامه های فرهنگی و هنری در این حوزه کرده است.

وی افزود: یکی از شاخص های برنامه های فرهنگی و هنری کودک و نوجوان در استان برگزاری جشنواره تئاتر با هدف آثار هنری خلاق و تربیت نسل آینده فرزندان ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: بیست و چهارمین تئاتر کودک و نوجوان از 10 لغایت 15 آذر ماه همزمان با هفته وحدت با همکاری دستگاه های اجرایی و دولتی در استان همدان برگزار می شود.

عبادی از ارسال 430 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خبر داد و بیان داشت: از این تعداد 33 اثر در بخش ملی و پنج اثر در بخش بین الملل به نمایش در می آید که نسب به سال گذشته از رشد 25 درصدی برخوردار بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: در مجموع 45 نمایش در هشت بخش خردسال، کودک، نوجوان، خیابانی، دانش آموزی، نمایش نامه خوان، کارگاه ها و نشست های تخصصی و بین الملل برگزار می شود.

وی افزود: نمایش تئاتر کودک و نوجوان در هشت سالن اصلی مرکز استان و در سایر شهرستان ها به صورت بخش ویژه به اجرا در می آید.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 135 هزار نفر محاطب از نمایش ها در سالن های استان بازدید کردند.

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار