3066
۰۷ شهریور ۱۳۹۵

آغاز هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی کانون پرورش فکری فارس

هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس آغاز شد.

به گزارش کودک پرس    هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از صبح یکشنبه با اجرای نمایش «آرش» کاری از اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ شیراز در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون فارس آغاز شد.

همچنین صبح امروز پنج نمایش « بچه خرس از شاخه پایین نمی آید»، «پروانه بد اخلاق»، «آوازی برای وطن»، «آرزوی مترسک»، «داستان موش و قورباغه» به ترتیب از مراکز فرهنگی هنری شماره ۲ صفاشهر، قیروکارزین، شماره ۱ شیراز، کازرون و فسا به اجرا در آمد.

در بعد از ظهر اولین روز جشنواره نیز نمایش های «ماهی و دریا» از مرکز فرهنگی هنری صدرا، «کلاغ ها» از مرکز فرهنگی هنری شماره یک داراب، «پری دریایی» از مرکز فرهنگی هنری لارستان ، «ننه بی نوا» از مرکز فرهنگی هنری شماره یک شیراز و  «نمایش هی با من دوست می شوی» از مرکز فرهنگی هنری بوانات اجرا می شود.

هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی اداره کل کانون فارس تا ظهر روز سه شنبه ۹ شهریور ماه ادامه دارد و در آن ۲۳ گروه نمایشی از ۱۸ مرکز فرهنگی هنری کانون استان فارس با هم به رقابت می پردازند که از این میان ۳ گروه نمایشی منتخب در جشنواره کشوری این رویداد فرهنگی شرکت می کنند.

منبع:    مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار