27441
۱۸ مهر ۱۳۹۶
به مناسبت هفته ملی کودک؛

برگزاری مراسم هفته ملی کودک و هفته محیط زیست در آذربایجان شرقی

مراسم روز ملی کودک و محیط زیست در کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، این مراسم با حضور سعید شبستری معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از مسئولین اداره کل حفاظت محیط زیست در کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

در این مراسم معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: باید آموزش مسائل دینی، زیست محیطی و نحوه برقراری روابط اجتماعی را از سنین کودکی در جامعه نهادینه کنیم چرا که این کار سبب می‌شود فرزندانمان از آسیب‌های اجتماعی مصون باشند.

وی افزود: مربیان کانون پرورش فکری استان در زمینه مسائل زیست محیطی رسالت خطیری دارند و البته در عرصه فرهنگ بهترین الگو برای کودکان و نوجوانان هستند و در این بین نقش آنها بسیار برجسته و موثر و مفید است.

شبستری در پایان توجه به مناطق محروم و روستایی را یادآور شد و گفت: باید تمامی تلاش خود را برای خدمات رسانی بهتر به آنها به کار گیریم.

وی با تقدیر از تلاش‌های ارزنده کانون استان در ارتقای فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با کودکان و نوجوانان از هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون استان به جهت توسعه و تعمیق این برنامه‌ها در سال‌های اخیر قدردانی کرد.

افزودنی است: در این مراسم کودکان در رابطه با مسائل محیط زیست استان، احیا دریاچه ارومیه و حفاظت از منابع آبی نقاشی کشیدند و همچنین قصه گوی کانون پرورش فکری برای کودکان داستان دریاچه ارومیه را گفت و رئیس اداره آموزش اداره کل حفاظت محیط زیست استان نیز مسائلی را برای کودکان عنوان نمود.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زست آذربایجان شرقی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار