25492
۰۵ مهر ۱۳۹۶
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی خبر داد؛

مسابقه نقاشی با عنوان “بانوای کاروان ” در شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد

با توجه به هفته دفاع مقدس و ماه محرم یک دوره مسابقه نقاشی کودک با عنوان “بانوای کاروان” با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ،کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم(علیه‌السلام) و کانون پرورش فکری شهرستان سنقر برگزار گردید.

به گزارش کودک پرس ، به مناسبت هفته دفاع مقدس و ماه محرم یک دوره مسابقه نقاشی با عنوان “بانوای کاروان” از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم(علیه‌السلام) و کانون پرورش فکری شهرستان سنقر برگزار گردید.
مظفری کارشناس کانون پرورش کودکان و نوجوانان در ابتدای برنامه توضیحاتی درباره چگونگی واقعه قیام عاشورا و اهداف دفاع مقدس پرداخته، تا دانش آموزان بتوانند با ذهنیتی روشن تر راجع به این دو موضوع مهم تاریخ اسلام و انقلاب نقاشی کنند.
کماسی در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از همکاری خانم مظفری مسئول کانون پرورش فکری سنقر و برفی مسئول کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم(علیه‌السلام) ، هدف از این برنامه را آشنایی و زنده نگه داشتن وقایع تاریخ اسلام قیام امام حسین(علیه‌السلام) و حوادث هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی (دو موضوع مسابقه نقاشی) برای دانش آموزان از سنین پایین عنوان کرده و افزود این برنامه در راستای سلسله برنامه های گرامیداشت ماه محرم و هفته دفاع مقدس برگزار شد که در ادامه به اجرای برنامه های دیگر پیرامون این دو موضوع نیز پرداخته خواهد شد.
این مسابقه نقاشی در دبستان آزادگان برگزار که در پایان این مراسم نمایشگاهی از آثار دانش آموزان در محل سالن مدرسه تشکیل گردید که با استقبال خوبی از جانب آنها روبرو شد و جوایزی از سوی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وکانون قمر بنی هاشم(علیه‌السلام) به نقاشیهای برگزیده اهدا گردید.

 

منبع: روابط عمومی اذاره فرهنگ و ارشاد اسلامی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار