251050
۰۵ بهمن ۱۴۰۲
مسابقه نمایشنامه‌نویسی

فراخوان «قصه نمایش» منتشر شد

فراخوان مسابقه نمایشنامه‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال (قصه نمایش) به عنوان بخش ویژه‌ی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، مسابقه نمایشنامه‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال (قصه نمایش) با هدف تقویت بخش مکتوب حوزه نمایش و افزایش آثار چاپی نمایشی و انگیزه‌بخشی و حمایت از بچه‌های علاقه‌مند به نویسندگی نمایشنامه در دو گروه سنی کودک (۷ تا ۱۲ سال) و نوجوان (۱۲ تا ۱۷ سال) برگزار می‌شود. آثار برگزیده این مسابقه نمایشی در مجموعه‌ای مصور به نام «قصه نمایش» از سوی انتشارات ورتا به چاپ خواهد رسید و به برگزیدگان لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

شرایط شرکت در این بخش جشنواره عبارت است از:
۱) متن‌های نمایشی به قلم کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال، بین ۷۰ تا ۳۰۰۰ کلمه (یا ۱۰ صفحه) است و متون نمایشی کمتر از ۷۰ کلمه و بیشتر از ۳۰۰۰ کلمه در چرخه داوری قرار نخواهند گرفت.
۲) متن ارسالی می‌بایست توسط خود کودک و نوجوان و بدون مشابهت و الگوبرداری از آثار دیگری چه نمایشی و چه آثاری مثل پویانمایی، کتاب و فیلم نوشته شده باشد.
۳) ارسال حداکثر ۳ اثر از سوی هر نویسنده کودک و نوجوان به دبیرخانه جشنواره بلامانع است.
۴) ارسال مشخصات منبع اقتباس به همراه قصه نمایش بارگذاری شده (در صورت اقتباس) الزامی‌ست.
۵) شرکت‌کنندگان می‌بایست در ابتدای هر نمایشنامه ارسالی، طرح ۱ صفحه‌ای آن اثر را ضمیمه کنند. در غیر این‌صورت نمایشنامه پذیرفته نخواهد شد.
۶) درج اطلاعات دقیق شرکت‌کننده در صفحه اول متن نمایشی ضروری است.
۷) متقاضیان شرکت در این بخش می‌بایست فایل متن نمایشنامه را به صورت فایل با فرمت word و PDF و با رعایت فونت (۱۴- نازنین) (برای هر نمایشنامه فایل مجزا)، به همراه فرم مشخصات شرکت‌کننده و فایل تصویر عکس پرسنلی خود را به نشانی ایمیل بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 28thefest@gmail.com ارسال کنند.

علاقه‌مندان به حضور در این مسابقه تا ۲۰ بهمن‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار