251357
۲۱ بهمن ۱۴۰۲
مسابقه نمایشی

مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک در یزد تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: مهلت ارسال آثار به بخش نمایشنامه‌ نویسی ویژه کودکان و نوجوانان زیر هیجده سال با عنوان قصه نمایش به عنوان بخش ویژه‌ بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان استان یزد تا ۲۷ بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش کودک پرس ، احسان عابدی، روز جمعه افزود:بخش نمایشنامه‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال با هدف تقویت بخش مکتوب حوزه نمایش و افزایش آثار چاپی نمایشی و انگیزه‌بخشی و حمایت از بچه‌های علاقه‌مند به نویسندگی نمایشنامه در دو گروه سنی کودک ۷ تا ۱۲ سال و نوجوان ۱۲ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: آثار برگزیده این مسابقه نمایشی در مجموعه‌ای به نام قصه نمایش به چاپ خواهد رسید و به برگزیدگان لوح تقدیر اهدا می شود و لذا از همه علاقه مندان دعوت می شود تا فرصت اعلام شده در این رویداد بین المللی که به میزبانی استان یزد برگزار می شود شرکت کنند.

متقاضیان شرکت در این بخش می‌بایست فایل متن نمایشنامه را به صورت فایل با فرمت word و PDF و با رعایت فونت (۱۴- نازنین)، (برای هر نمایشنامه فایل مجزا)، به همراه فرم مشخصات شرکت‌کننده و فایل تصویر عکس پرسنلی خود را به نشانی ایمیل بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ۲۸thfest@gmail.com ارسال کنند.

علاقه‌مندان به حضور در این مسابقه تنها تا ۲۷ بهمن‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اول تا ششم اسفند ماه با میزبانی اردکان یزد برگزار می شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار