251412
۲۳ بهمن ۱۴۰۲
دینی

گردهمایی «کوچولو‌های انقلابی» در حرم مطهر امام رضا (ع)

در آستانه فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه برنامه «کوچولو‌های انقلابی» با حضور یک هزار کودک مشهدی در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، ویژه برنامه کوچولو‌های انقلابی صبح شنبه ۲۱ بهمن ماه در آستانه فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی با حضور بیش از یک هزار کودک مشهدی در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد.

علاوه بر برپایی مراسم جشن و شادمانی و نمایش عروسکی در این ویژه برنامه، دیوار رنگ آمیزی در عرض ۶۰ متر با محوریت وقایع قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده که نسل جدید انقلاب همزمان با رنگ آمیزی، با رخداد‌های دهه ۵۰ از جمله مبارزات مردمی، ورود امام خمینی (ره) به ایران، کشتار مردم توسط رژیم پهلوی، اهدای گل به سربازان ارتش و … در قالب نقاشی و بازی بیش از پیش آشنا شدند.
گفتنی است؛ اداره پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی در ایام الله دهه فجر هر ساله ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مختلفی را برای آشنایی کودکان با مفاهیم انقلاب اسلامی در قالب جشن، بازی و … در رواق‌های حرم مطهر رضوی فراهم می‌کند و در این مراسمات میزبان بیش از هزاران دانش آموز دختر و پسر در مقطع ابتدایی است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار