252007
۱۸ اسفند ۱۴۰۲
خراسان رضوی

شهر امام رضا(ع) نباید کودک کار داشته باشد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: در شهر امام رضا(ع) نباید کودک کار وجود داشته باشد. در این شهر یتیمان باید حمایت شوند و نباید آسیب‌دیده اجتماعی داشته باشیم.

به گزارش کودک پرس ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: در شهر امام رضا(ع) نباید کودک کار وجود داشته باشد. در این شهر یتیمان باید حمایت شوند و نباید آسیب‌دیده اجتماعی داشته باشیم.

محمدحسین درودی ۱۷ اسفندماه، در مراسم شروع فعالیت محاکم اطفال نوجوانان و دادسرای ویژه نوجوانان در قالب مجتمع قضایی حمایتی شوق زندگی که در دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار کرد: از همه افرادی که در جهت پا گرفتن مجتمع شوق زندگی ایفای نقش کردند، تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: از سال ۹۹ که استارت مجتمع شوق زندگی خورد، افراد زیادی نقش ایفا کرده و حمایت و کمک کردند. از آقای صادقی، رئیس سابق دادگستری استان، به جهت همه حمایت‌هایی که داشتند و زحماتی که کشیدند تا مجتمع استارت بخورد یاد می‌کنم. از اولویت‌های کاری حجت‌الاسلام خلیلی، رئیس دادگستری استان، حمایت از مجتمع شوق زندگی و طی کردن مسیر رشد و تکامل برنامه‌های مجتمع بود.

درودی افزود: شهروندان، مجاوران و زائران به حکم تکلیف وجدان خود قدم در این راه گذاشتند و امروز شاهد هستیم مجتمع شوق زندگی الگو شده و در سایر استان‌ها در حال شکل‌گیری بوده که این بسیار ارزشمند است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ادامه داد: مهمتر از همه این موارد همراهی مردم در شهر امام رضا(ع) است. اگر پای کار بودن و همراهی آن‌ها نبود، موفق نمی‌شدیم و نمی‌توانستیم به تکلیف خود عمل کنیم. یکی از صفات حضرت رضا(ع) مهربانی بوده و مجتمع شوق زندگی تجلی مهربانی این امام عزیز است که توسط مجاوران شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در شهر امام رضا(ع) نباید کودک کار وجود داشته باشد. در این شهر یتیم باید حمایت شود و نباید آسیب‌دیده اجتماعی داشته باشیم. امیدواریم با همکاری همه به آن روز برسیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار