25092
۰۳ مهر ۱۳۹۶
مدیر مؤسسه قرآنی ثقلین خبر داد؛

دائر شدن مهد کودک قرآنی «ثقلین» یزد در شیفت عصر

حسین قادری مدیر مؤسسه قرآنی ثقلین به منظور رفاه حال مادرانی که بعدازظهرها نیز به فعالیت‌های کاری مشغول هستند، از جذب نونهالان در شیفت بعدازظهر خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حسین قادری، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد ضمن بیان این مطلب گفت: مدارس پیش‌دبستانی و دبستان قرآن غیردولتی ریاحین تا آخر شهریورماه برای سال تحصیلی جدید ۹۶-۹۷ از میان دانش‌آموزان دور اول و دوم ثبت نام به عمل آورد و همزمان با آغاز سال تحصیلی فعالیت این مدارس نیز آغاز شد.
وی ادامه داد: مهدکودک قرآنی ثقلین نیز به منظور رفاه حال مادرانی که بعدازظهرها نیز به فعالیت‌های کاری مشغول هستند، در شیفت بعدازظهر نیز نونهالان را جذب می‌کند.

 

قادری اضافه کرد: این مهد کودک از نونهالان سه تا پنج سال پذیرش می‌کند و ضمن اینکه آموزش‌های متناسب با سن و سال آنها انجام می‌شود، رویکرد همه اینها قرآنی است که بر روی مبانی دینی کودکان کار می‌شود.

یادآور می‌شود، مرکز پیش‌دبستانی و دبستان ثقلین در خیابان امام، کوچه سعادت، شماره ۵۳ قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان یزدی می‌توانند برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۶۲۱۳۱۷۷-۳۶۲۰۸۰۹۹ تماس بگیرند.

 

منبع: ایکنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار