251679
۰۶ اسفند ۱۴۰۲
اجتماعی

حضور دو هزار مادر و کودک در اجتماع «سربازان کوچک امام زمان(عج)» یزد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ «سربازان کوچک امام زمان(عج) و مادران تمدن‌ساز» گفت: بر اساس ثبت‌نام انجام شده، بیش از دو هزار مادر و کودک ۶ الی ۱۰ سال در این مراسم شرکت کردند.

به گزارش کودک پرس ، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در حاشیه اجتماع بزرگ «سربازان کوچک صاحب‌الزمان(عج) و مادران تمدن‌ساز» که در محل حسینیه صاحب‌الزمان محمودآباد برگزار شد، گفت: همایش سربازان کوچک امام زمان(عج) برای اولین بار به همت این نهاد در جمعه منتهی به نیمه‌شعبان برگزار شد و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، قرار است همچون برنامه شیرخوارگان حسینی، هر سال در آستانه نیمه‌شعبان برگزار شود.

وی با اشاره به حضور کودکان در این مراسم با لباس شغل آینده اضافه کرد: کودکان شرکت‌کننده در این مراسم لباس شغل آینده خود را به تن کردند تا بگویند در آینده در چه کسوتی سرباز امام زمان(عج) خواهند بود.

زارع‌زاده اضافه کرد: بر اساس ثبت‌نامی که صورت گرفت، دو هزار کودک ۶ الی ۱۰ سال به همراه مادر در این مراسم باشکوه حضور یافتند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در پایان گفت: در این مراسم که به همت فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) و مشارکت این سازمان برگزار شد، آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و رئیس مجمع راهبردی اندیشه مهدویت به سخنرانی پرداختند و اجرای سرود، مسابقه، نمایش و طنز از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار