250805
۲۵ دی ۱۴۰۲
کانون پرورش فکری

۹ کودک و نوجوان مازندرانی، برگزیده نهمین دو سالانه ملی هنرهای تجسمی

در نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ۹ کودک و نوجوان مازندرانی برگزیده و شایسته تقدیر شدند.

به گزارش کودک پرس ، در نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ۹ کودک و نوجوان مازندرانی برگزیده و شایسته تقدیر شدند.

در این دوسالانه در مجموع ۳هزار و ۴۶۳ اثر در رشته‌های نقاشی، خوش‌نویسی، سفال‌گری و عکاسی از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که از مازندران نیز ۸۳ اثر شرکت کردند.

در رشته‌های خوش‌نویسی ۲۲ اثر،عکاسی ۱۰ اثر، سفال‌گری ۲۰ اثر و در رشته نقاشی ۳۱ اثر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران به دبیرخانه این دوسالانه ارسال شد که در نهایت ۹ نفر از این هنرمندان توانستند به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر انتخاب شوند.

بر همین اساس؛ در بخش سفال؛ سیده مهرنوش حسینی از نکا، برگزیده نو نگاه؛ مبین رحمتی از نکا، رومینا حمزه از نکا، امیر کیوان کربلایی از بهشهر، انتخاب شدند.

در بخش خوشنویسی؛ معصومه رستمیان از پل سفید، شایسته تقدیر بخش نونهال؛ سیده ترنم حسینی از قائمشهر، شایسته تقدیر بخش نو نگاه؛ مه‌سیما محمدی از قائمشهر، برگزیده بخش نوجوان شدند.

در بخش شایسته تقدیرنقاشی فراگیر(افراد کم توان جسمی حرکتی) هم؛ سینا زارع هنرستان امام صادق ساری، معصومه حسین پور ایرج از هنرستان صدیقه طاهره آمل توانستند نظر هیات داوران را به خود جلب نمایند.

قابل ذکر است؛ این اعضای برگزیده، با همت و تلاش مربیان هنری، شهلا نیکونیا، فاطمه کاظمی، لیلا غلامی و آمنه قاسم نژاد فعالیت کردند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار