250479
۱۲ دی ۱۴۰۲
کانون پرورش فکری

رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رویکرد برنامه‌های حوزه کودکان ونوجوانان

«گوهری» گفت: برنامه‌های حوزه کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان، با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به مباحث تربیتی و آموزشی برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، «حمیدرضا گوهری» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در دومین یادواره حریم عشق که با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهید سلیمانی فقط یک فرد نیست بلکه یک تفکر و یک اعتقاد است.

وی افزود: مکتب شهید سلیمانی درختی است که از لحظه‌ای که خون سردار آن را آبیاری کرد در حال رشد و ریشه دواندن در جهان است. این مراسم به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با هدف خوشه‌چینی از خرمن معرفت شهدا و درمسیر منیر «شهید القدس» شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان یادآور شد: برنامه‌های حوزه کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان، با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به مباحث تربیتی و آموزشی برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار