250114
۲۳ آذر ۱۴۰۲
کانون پرورش فکری

دورهمی شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان در همدان برگزار می‌شود

مسئول آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از فراخوان دورهمی‌های شعر و داستان ویژه کودکان و نوجوانان شاعر و نویسنده خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، معصومه کریمی در همدان، از برگزاری دوره‌همی‌های شعر و داستان برای کودکان و نوجوانان شاعر و نویسنده در انجمن ادبی کانون پرورش فکری خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان همدان استعداد بسیار خوبی در زمینه شعر و داستان دارند و من این را در سال‌ها فعالیتم به عنوان مربی ادبی کانون به خوبی درک کرده‌ام.

وی با بیان اینکه نوشتن ذهن را آزاد و خود راهی برای رهایی از روزمرگی‌ها است عنوان کرد: مرکز آفرینش‌های ادبی کانون همدان در نظر دارد که استعدادهای موجود در این حوزه را شناسایی، تقویت و راه را برای پیشرفت و ترقی آنها هموار کند.

مسئول آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به فراخوان شعر و داستان کانون تصریح کرد: با توجه به امکانات و ظرفیت موجود کانون قرار است بعد از فراخوانی که داده می‌شود پنج شنبه اول هر ماه دورهمی شعر با حضور نوجوانان پسر برگزار شود.

وی با بیان اینکه نوجوانان در گروه سنی ۱۲ الی ۱۷ سال می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند یادآور شد: انجمن داستان‌نویسی برای نوجوانان دختر در پنج شنبه آخر هر ماه در انجمن ادبی همدان برپا می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: علاوه بر این کانون برای کودکان بین ۸ الی ۱۱ سال دوره آموزشی نوشتن خلاق در همین انجمن در روزهای پنج‌شنبه که کودکان مدرسه ندارند، برگزار می‌کند.

وی همچنین به برگزاری همایش فصلی شعر و داستان با حضور اساتید مجرب استانی و ملی برای کودکان و نوجوانان شاعر و نویسنده در کانون اشاره و اضافه کرد: هدف از برگزاری این انجمن‌ها و کارگاه‌ها کشف، پرورش و استعدادهای ادبی از میان کودکان و نوجوانان و هدایت آنها در مسیر پیشرفت و آماده کردن آنها برای برنامه و جشنواره‌های مختلف کشوری است.

مسئول آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان بیان کرد: کودکان و نوجوانان می‌توانند برای عضویت به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نزدیک محل سکونت خود مراجعه یا عضو کانال خبری کانون شده و ثبت‌نام کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار