249505
۲۸ آبان ۱۴۰۲
تبریز

آیین رونمایی از پوستر جشنواره قرآنی کودک، نوجوان و جوان با عنوان «پله‌های آسمان»

آیین رونمایی از پوستر جشنواره قرآنی کودک، نوجوان و جوان با عنوان «پله‌های آسمان» به همت شهرداری منطقه۷ و مجمع قاریان تبریز برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با بیان اینکه همه ما در ارتباط با قران وظایف سنگینی داریم گفت: اولا خدا رانسبت به وجود قران کریم شاکریم، اما قبول کنیم به وظایف خود در این خصوص بنحو احسن عمل نکردیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه یک سری حرکت‌هایی در زمینه قرآنی شروع شده که بسیار ارزشمنداست و همه این‌ها به برکت امام راحل است افزود: امام خمینی (ره) باعث شدند قران از مهجوریت خارج شود ایشان قرآن را در جامعه حاکم کردند و مقام معظم رهبری هم در عمل به قرآن و حمایت از قرآنی‌ها تاکید داشتند و خود نیزاین گونه بودند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید در کشور مان ۱۰ میلیون حافظ قرآنی داشته باشیم اظهار داشت: نوجوانان و جوانان بعنوان جامعه هدف در این جشنواره نقطه مثبت ان بشمار می‌اید و توصیه می‌کنم سعی کنید به آموزش و پرورش در خصوص فعالیت‌های قرانی بیشتر رخنه کنید تا نسل جدید و جوان حامعه با قرآن مانوس شوند.

آدی بیگ شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: جشنواره قرآنی پله‌های اسمانی سعی دارد نگاه ویژه‌ای برای تاثیر پذیری برای سنین مختلف از ۶ الی ۲۵ سال داشته باشد و اهداف ان در خصوص نیاز کودک به دیده شدن و خلق آثار وحس رقابت در برنده شدن است.

وی افزود: بحث فرهنگ بعنوان نیاز و دستاوردی است که تکلیف بودجه‌ای شهرداری کلانشهر تبریز است و در بخش فرهنکی ۱۸۲برنامه تجمیعی برای ۱۰۷ هزار نفر برگزار شده که در ۲۶ مسجد و ۸ مدرسه اتفاق افتاده است.

گفتنی است جشنواره قرآنی کودک، جوان و نوجوان تبریز با موضوع «سبک زندگی در قران کریم» در دو بخش برادران و خواهران در رشته‌های قرائت تحقیق ، قرائت تقلیدی ، حفظ یک جزءو سه جزء قرآن کریم برای سنین ۶ تا ۲۵برگزار خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار