248014
۲۹ شهریور ۱۴۰۲
کودک کار اصفهانی

کودک کار عضو تیم نونهالان

آخرهای شب بود و در خیابان‌های شهر اصفهان پرنده پر نمی‌زد. شهر در خاموشی فرو رفته بود و پسرک زباله گرد خسته از چند ساعت کار بی‌وقفه، با گونی ضایعات روی دوش راه خانه را در پیش گرفت.

به گزارش کودک پرس ، آخرهای شب بود و در خیابان‌های شهر اصفهان پرنده پر نمی‌زد. شهر در خاموشی فرو رفته بود و پسرک زباله گرد خسته از چند ساعت کار بی‌وقفه، با گونی ضایعات روی دوش راه خانه را در پیش گرفت. کسی چه می‌داند آن لحظه‌ها در ذهنش چه می‌گذشت. پیچ خیابان را که پشت سر گذاشت چشمش افتاد به پوستری که کنج دیوار چسبانده بودند. روی پوستر تصویری بود از کربلا. با دستان خسته ارادتش را به اباعبدالله(ع) نشان داد. آن شب خودش بود و دلش و خدایش و امام حسینی که از بچگی مهرش نشسته بود روی لوح ضمیرش، مثل همه بچه شیعه‌ها.

دوربین‌های مدار بسته تصویر کودک کار را ثبت و ضبط کرد. فیلم کوتاه عرض ارادت او به سیدالشهدا(ع) خیلی زود در فضای مجازی دست به‌دست شد. باشگاه ذوب‌آهن اصفهان–که پیش از این هم در پویش جذب کودکان کار به تیم نونهالان حسابی سنگ تمام گذاشته بود- بانی شد برای پیدا کردن پسربچه‌ای که بیش از هر چیز عشق پاک و زلالش به دل مردم نشست. او را دعوت کردند به باشگاه ذوب‌آهن تا تمرین باشگاه را ببیند. همه پسربچه‌ها عشق فوتبال هستند و آقا پیام هم همینطور. قرار شد پای ثابت تیم نونهالان شود و مدیران و مربی باشگاه از او یک فوتبالیست حرفه‌ای بسازند. خبر دیگر هم اینکه باشگاه ذوب‌آهن بانی سفر او و یکی از اعضای خانواده‌اش به کربلا شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار