248768
۲۷ مهر ۱۴۰۲
مداد خیال

نویسندگان کودک با «مداد خیال» می‌نویسند

کتابخانه دکتر شهیدی با سلسله نشست‌های ادبی «مدادخیال» میزبان کلرژوبرت و نویسندگان مطرح کودک و نوجوان است.

به گزارش کودک پرس ، کتابخانه دکتر شهیدی با سلسله نشست‌های ادبی «مدادخیال» میزبان کلرژوبرت و نویسندگان مطرح کودک و نوجوان است.

«مداد خیال» عنوان نشست ادبی است که در کتابخانه دکتر شهیدی و به منظور خلق داستان‌های کودک در زمینه نویسندگی با حضور سرکار خانم کلر ژوبرت برگزار می شود.
این برنامه با هدف کشف استعدادهای نهفته و پرورش خلاقیت در نویسندگان کودک و نوجوان ، افزایش مهارتهای نوشتن و در نهایت خلق داستان برای کودکان با مشارکت کانون ادبی مداد خیال طراحی شده است.

کلرژوبرت نویسنده فرانسوی الاصل مربی و راهبر حاضر در نشست مداد خیال، کارشناس علوم تربیتی و کارشناس ارشد ادبیات کودکان است ، او مهارت خاصی در توصیف حقایق زندگی به زبان کودکان دارد و اتفاقات تلخ و شیرین زندگی را به زبان ساده و روان برای کودکان بیان می کند. از جمله آثار ایشان می توان به مجموع 8 جلدی یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی، مجموعه شکر خدا، لینالونا، سوال موموکی، هزار بوسه پرپری و دو داستان دیگر و آرزوی زنبورک اشاره کرد.

نشست ادبی”مداد خیال” با حضور اعضای کانون نویسندگان کتاب کودک پنج شنبه‌های هر هفته ساعت9 الی 12 در خانه موزه و کتابخانه دکتر شهیدی برگزار می‌شود.

والدین علاقه مند به شرکت فرزندانشان در این برنامه می توانند به کتابخانه دکتر شهیدی واقع در نارمک، گلبرگ غربی، میدان 58 مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77913098 تماس بگیرند .

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار