247978
۲۸ شهریور ۱۴۰۲
سید رسول منفرد

توجه به بخش کودک از اولویت های حوزه هنری است

رئیس حوزه هنری گیلان با بیان اینکه بخش کودک جزو اولویت های حوزه هنری است، گفت: کار با موضوع «هویت» برای مخاطب کودک و نوجوان مهمترین هدف حوزه هنری گیلان طی سال‌های آتی است.

به گزارش کودک پرس ، سید رسول منفرد دوشنبه طی نشستی با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ضمن ارزشمند ارزیابی کردن هم گرایی‌ها، به تشریح اهداف و چشم انداز برنامه‌های این مجموعه، به ویژه در حوزه کودک و نوجوان پرداخت و اظهار کرد: بخش کودک از اولویت‌های حوزه هنری است.

منفرد به بازنگری بوم حوزه هنری و طرح ریزی برنامه‌های ۳ ساله مجموعه اشاره کرد و افزود: کار با موضوع «هویت» برای مخاطبان کودک و نوجوان مهمترین هدف ترسیم شده برای حوزه هنری استان در سال‌های پیش رو است و بستری مناسب برای تعامل و هم‌گرایی هر چه بیشتر با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان فراهم می‌کند.

وی این روند را گام به گام و تدریجی اعلام‌کرد و با اشاره به تشکیل میز کودک، تولید کتاب و آماده‌سازی تئاتر و نمایش‌های عروسکی گفت: طی سال گذشته تولید نمایش عروسکی «مرد مهربان جنگل» با استقبال همراه بود و برای سال جاری، آماده سازی و اجرای قسمت دوم این نمایش در دستور کار قرار دارد.

منفرد همراهی در برگزاری جشنواره قصه گویی کانون را مورد استقبال قرار دارد، افزود: در صورت اندیشیدن تمهیدات لازم آمادگی این را داریم تا در این جشنواره جایزه ویژه ای برای قصه گویی حول معرفی مفاخر و قهرمانان گیلانی اهدا کنیم.

رئیس حوزه هنری گیلان به اهمیت چاپ و انتشار کتاب‌های کودک، با موضوع قصه و قصه گویی اشاره کرد و ادامه داد: حمایت این مجموعه از نویسندگان و مشارکت در چاپ و انتشار این آثار در اولویت قرار دارد.

وی بر حمایت از اکران پویا نمایی بچه زرنگ از تولیدات کانون پرورش فکری تاکید و به نقش مهم حوزه هنری به عنوان پخش کننده برنامه‌های حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد و افزود: برای اکران این پویا نمایی در مرکز استان و سینما سپیدرود رشت برنامه ریزی می‌کنیم.

منفرد فعالیت‌های کودک محور از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: برای اجرای برنامه‌های مشترک و راه اندازی لیگ‌های کتاب خوانی برای این گروه سنی آمادگی داریم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار