247618
۱۴ شهریور ۱۴۰۲
افشای پرونده کودک آزاری

ابعاد گسترده کودک‌ آزاری در استرالیا

افشای یک پرونده سوء استفاده گسترده از کودکان در استرالیا، مقامات این کشور را وادار به اتخاذ تدابیری برای محافظت از کودکان کرده است.

به گزارش کودک پرس ، «بنیاد کودکی استرالیا» گفته که پس از متهم شدن یک کارمند سابق مهد کودک به بیش از هزار و ۶۰۰ تخلف کودک آزاری، آموزش تخصصی حفاظت از کودکان برای کارکنان مهد کودک باید تقویت شود.

بر اساس مقررات ملی استرالیا که استانداردی را برای مراقبت از کودکان تعیین می‌کند، مسئولین خدمات مراقبت از کودک ملزم به ارائه آموزش حمایت از کودک هستند و ارائه دهندگان خدمات موظف هستند اطمینان حاصل کنند که همه کارکنان تعهدات خود را در مورد حمایت از کودک درک می‌کنند.

«اما جو توچی»، مدیر اجرایی بنیاد کودکی استرالیا، گفت که این امر باید به همه کارکنان مهد کودک‌ها تعمیم داده شود؛ آن‌ها باید بدانند که مجرمان چگونه می‌توانند سازمان‌ها و همکاران را با دستکاری از دیدن سوء استفاده منع کنند یا موانعی برای گزارش آن ایجاد کنند.

«جیل» همچنین از همه سازمان‌های مرتبط با کودک خواست تا استاندارد‌های ایمنی کودک را اجرا کنند، که از استاندارد‌های توصیه شده از سوی کمیسیون سلطنتی استرالیا برای پاسخ‌های سازمانی به سوء‌استفاده جنسی از کودکان پیروی می‌کند.

این استاندارد‌ها شامل حصول اطمینان از مناسب بودن و حمایت از افرادی است که با کودکان کار می‌کنند، خط مشی‌ها و رویه‌ها نحوه ایمن بودن یک سازمان از کودکان را مستند می‌کند و کارکنان به آموزش‌های لازم برای ایمن نگه داشتن کودکان مجهز شده‌اند.

در اوایل سال جاری میلادی ایالت «نیو ساوت ولز» این استاندارد‌ها را وضع و تمام نهادهای ارائه دهنده خدمات مراقبت از کودکان را ملزم به رعایت استاندارد‌ها کرد.

سخنگوی وزارت آموزش نیوساوت ولز پس از این حادثه کودک آزاری گفت از هر اقدامی که از سوی ارائه دهندگان برای تقویت پادمان‌های فعلی برای محافظت از کودکان انجام شود، حمایت خواهد کرد.

این مقام استرالیایی تاکید کرد: ما عمیقا نگران این اتهامات هستیم و با کسانی که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند ابراز همدردی می‌کنیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار