250521
۱۴ دی ۱۴۰۲
میثم لطیفی:

همه دستگاه‌ها اداری باید مهد کودک و کودکستان در کنار خود ایجاد کنند

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه همه دستگاه‌ها اداری باید مهد کودک و کودکستان در کنار خود ایجاد کنند،گفت: قریب به 980 هزار نفر خانم در دستگاه های اجرایی فعال هستند.

به گزارش کودک پرس ، میثم لطیفی،رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حاشیه جلسه هیات دولت،گفت: خروجی ما در آموزش و پرورش بخاطر بازنشستگی بین 50 تا 60 هزار نفر است.اگر بخواهیم به همین نسبت شرایط را حفظ کنیم باید جذب داشته باشیم و باید بخشی از طریق دانشگاه فرهنگیان باشد که به دانشگاه فرهنگیان مجوز 30 هزار نفر دادیم  که در سالهای آینده که زیرساخت های ما در دانشگاه فرهنگیان تکمیل شود بنا داریم براساس برنامه هفتم فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب داشته باشیم. ولی فعلا در شرایط موجود آزمون ماده 28  را هم خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: برنامه ما این است اسفندماه قبل از ماه مبارک رمضان آزمون آموزش و پرورش را برگزار کنیم.

لطیفی در مورد برنامه های دولت برای حل مشکلات بانوان شاغل دارای فرزند،گفت: در دولت سیزدهم چند اتفاق خوب افتاده است. به دستگاه های اجرایی ابلاغ کردیم که در جوار خود مهدکودک تشکیل دهند.دستگاه ها این کار را انجام می دهند البته  پیگیری آن با وزارت آموزش و پرورش است. دستگاه های اجرایی مکلف هستند حتما مهدکودک در جوار خود ایجاد کنند.

وی گفت: هم در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت جذب ادامه دارد که بخشی از آنها خانم هستند

معاون رئیس جمهور خاطر نشان کرد: قریب به 980 هزار نفر خانم  در دستگاه های  اجرایی فعال هستند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار