247300
۰۱ شهریور ۱۴۰۲
کانون پرورش فکری

فعالیت‌ های کانون باید با توجه به اقتضائات امروز کودک و نوجوان روزآمد شود

فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در نشست مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون فارس، گفت: فعالیت‌های کانون باید با توجه به اقتضائات امروز کودک و نوجوان روزآمد شود.

به گزارش کودک پرس ، فرهاد فلاح با حضور صمیمانه در جمع مربیان فرهنگی، ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با آنان دیدار و گفتگو کرد.

 او گفت: امروز کانون در مسیر پیشرفت قرار دارد و باید با توجه به اقتضائات امروز کودک و نوجوان فعالیت‌هایش را به روزرسانی کند و سهم خود را از محتوای علمی و فناورانه، محتواهای دیجیتالی در دسترس مخاطب هدف را، پررنگ کند.

 معاون فرهنگی کانون در بخش دیگری از سخنانش گفت: از ابتدای امسال در هر شش ساعت یک عنوان کتاب در کانون منتشر شده است که پیش از این بی‌سابقه بوده است.

فلاح از اکران انیمیشن «بچه زرنگ» در اواخر شهریور سال جاری در مراکز کانون خبر داد. او یکی از اقدامات مهم و مؤثر مدیرعامل در مسیر تحقق توسعه و پیشرفت اهداف کانون را، قرارگیری کانون پرورش در برنامه هفتم توسعه برشمرد.

معاون فرهنگی کانون بر جهش جدی حوزه فناوری در مسیر ایجاد زیرساخت‌های فناوری برای برقراری ارتباط سریع کودک و نوجوان با کانون تأکید کرد.

این دیدار با پرسش و پاسخ مربیان و فلاح ادامه و پایان یافت.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار