251841
۱۱ اسفند ۱۴۰۲
فیلم سینمایی

اکران «ایلیا، جستجوی قهرمان» در مناطق فاقد سینما

فیلم سینمایی «ایلیا، جستجوی قهرمان» جدیدترین فیلم حوزه کودک و نوجوان، از در قالب اکران‌های نوروزی روی پرده سینما‌های سراسر کشور می‌آید.

به گزارش کودک پرس ، فیلم سینمایی «ایلیا، جستجوی قهرمان» جدیدترین فیلم حوزه کودک و نوجوان، از ۲۳ اسفندماه در قالب اکران‌های نوروزی روی پرده سینما‌های سراسر کشور می‌آید.

همزمان با ورود به سینماها، این فیلم در چرخه اکران مردمی عمار آماده اکران در مناطق فاقد سینما در مکان‌هایی مانند مساجد، مدارس، کانون‌های فرهنگی و سالن‌های شهر خواهد بود.

فیلم «ایلیا، جستجوی قهرمان» داستان آرش نوجوان ایرانی و یکی از چهار گیمر برتر جهان است که در حین بازی جدید جهانی‌اش پیش می‌آید است که وارد یک بازی کامپیوتری جدید می‌شود. این بازی که در حال گزارش برخط برای بچه‌های سراسر دنیاست، او و خانواده‌اش را درگیر یک ماجرای پلیسی بین‌المللی می‌کند.

«ایلیا، جستجوی قهرمان» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید علی موسوی‌نژاد، نامزد بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین جلوه‌های ویژه، و برنده جایزه ویژه هیئت داوران سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شده و لوح افتخار دستاورد هنری بخش فیلم‌های داستانی بلند چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار را کسب کرده است.

علی زکریایی، بهار نوحیان، حامد عزیزی، محمد جهانپا، مبین عطاری، زینب برات‌زاده، آرمین مرگان، سلنا گلزاری، جواد عبدی، حسین صانعی، عباس توحیدی، مهدی طاهری و مرتضی عطار از جمله بازیگران این فیلم هستند.

عموم علاقه‌مندان می‌توانند درخواست خود جهت اکران فیلم در مدارس، مساجد، حسینیه‌ها، کانون‌های فرهنگی، سالن‌های فرهنگی شهر و … را در نشانی اینترنتی ekranmardomi.ir/movie/eliya ثبت کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار