252170
۲۴ اسفند ۱۴۰۲
فیلم سینمایی

«فرار مرغی 2» به سمت شبکه کودک

فیلم سینمایی «فرار مرغی 2: دوران ناگتی» با گویندگی ۲۷ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش کودک پرس ، این سینمایی در گونه پویانمایی، ماجراجویی و کمدی آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه کودک سیما پخش شود.
مدیر دوبله این سینمایی مهوش افشاری و صدابردار آن بهزاد توکی است. آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، فاطمه برزویی، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، جواد پزشکیان، مریم جلینی، شراره حضرتی، زویا خلیل آذر، مریم رادپور، شیرین روستایی، نفیسه زاجکانیها، افشین زی نوری، مریم شاهرودی، داود شعبانی نصر، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، مینا قیاس پور مرادی، امیرصالح کسروی، مریم معینیان، ملیکا ملک نیا، علی منانی، علی همت مومیوند، عباس نباتی، صنم نکواقبال و مهوش افشاری صداپیشه‌های این اثر بوده اند.
خلاصه روایت این اثر از این قرار است که مرغ و خروس‌ها پس از فرار از دست انسان‌ها در جزیره‌ای سرسبز ساکن شده‌اند. خوشبختی جینجر و راکی با به دنیا آمدن دخترشان مولی، کامل می‌شود اما مولی بی‌تجربه می‌خواهد دنیا را ببیند. او با یک اتوبوس حمل مرغ، به کارخانه ناگت سازی می‌رود و جینجر و راکی با عده‌ای به نجات او می‌شتابند.
فیلم هم به لحاظ تصویری چشم نواز و جذاب است و هم لحظات طنز فراوان و درخشانی دارد و فضایی شاد و مفرح برای مخاطب کودک ایجاد می‌کند. فیلم برنده و نامزد بیش از 10 جایزه در جشنواره‌ها و جوایز سینمایی مختلف از جمله بهترین انیمیشن بلند بفتا شده است.
شبکه‌ی کودک، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار