موقعیت فعلی شما : خانه/کودکان خاص/ورزش
247268
۳۱ مرداد ۱۴۰۲
لامین یامال

تاریخ‌سازی دوباره کودک نابغه بارسلونا

حضور لامین یامال در ترکیب ابتدایی دیدار بارسلونا-کادیز برای او رکوردی جدید را به همراه داشت.

به گزارش کودک پرس ، بارسلونا یکشنبه شب اولین پیروزی خود را در فصل 24-2023 برابر کادیز کسب کرد. این همچنین اولین پیروزی بارسا در ورزشگاه المپیک نیز بود که به لطف گل‌های پدری و فران تورس به ثبت رسید.

در این بازی فوتبالیستی از بارسا در میدان بود که هرچند گل نزد، اما رکوردشکن شد. لامین یامال کسی بود که بیشترین تشویق و حمایت را از سوی هواداران دریافت کرد و با نمایش درخشان خود تا زمانی که در زمین بود، چشم‌ها را به خود خیره کرد. او یک بار دیگر نیز تاریخ‌ساز شد. یامال اولین بازی رسمی خود را در فصل گذشته انجام داد (او 7 دقیقه مقابل بتیس بازی کرد) و در سن 15 سال و 9 ماه و 16 روز به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شد که در یک بازی لیگ برای تیم اصلی بارسا بازی کرده است. اما یکشنبه، این ملی‌پوش جوان زیر 17 سال یک رکورد باورنکردنی دیگر به دست آورد: او با 16 سال و 38 روز سن، اولین بازیکنی است که در ترکیب ابتدایی یک تیم لالیگایی در قرن 21 حاضر شده است.

او از فابریس اولینگا که در سال 2012 در سن 16 سال و 112 روز اولین بازی خود را با مالاگا به عنوان شروع کننده انجام داد و ایکر مونیاین که با اتلتیک در سن 16 سال و 254 روز در سال 2009 از ابتدا به میدان رفت، پیشی گرفت.او در بارسا از رکورد هم تیمی هایش آنسو فاتی و گاوی نیز جلو زد.

یامال که جای رافینیا را در زمین پر کرده بود، 85 دقیقه بازی کرد، دو شوت به دروازه و پنج دریبل زد. چهار ارسال و 34 پاس موفق داشت و 6 پاس او به مقصد نرسید.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار