248384
۱۲ مهر ۱۴۰۲
داوین کیمبرو

رکوردشکنی کودک ۱۳ ساله در فوتبال آمریکا

داوین کیمبرو به جوان‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایالات متحده آمریکا تبدیل شد که اولین بازی حرفه‌ای خود را انجام داده است.

به گزارش کودک پرس ، داوین کیمبرو به جوان‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایالات متحده آمریکا تبدیل شد که اولین بازی حرفه‌ای خود را انجام داده است.

داوین کیمبرو که در بازی روز یکشنبه ساکرامنتو ریپابلیک، به عنوان یار ذخیره به بازی رفت، موفق به شکست رکورد جوان‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال حرفه‌ای آمریکا شد.

کیمبرو، که ۱۳ سال و ۷ ماه و ۱۳ روز سن دارد، در دقیقه ۸۷ در پیروزی دو بر صفر ساکرامنتو ریپابلیک مقابل لاس وگاس لایتس وارد مسابقه شد.

این رکورد قبلاً متعلق به ماکسیمو کاریزو بود که در فوریه ۲۰۲۲ در ۱۴ سالگی با تیم بزرگسالان نیویورک سیتی قرارداد امضا کرد.

سپس اکسل کای با ۱۳ سال ۹ ماه و ۹ روز برای رئال مونارکز به میدان رفت و حالا بازیکن ۱۳ ساله تیم ساکرامنتو ریپابلیک موفق به شکستن این رکورد شده است.

کیمبرو که متولد سال ۲۰۱۰ است و ملیتی آمریکایی دارد، در پست مهاجم بازی می‌کند. او در ۳۱ بازی در سال ۲۰۲۱ برای تیم زیر ۱۳ سال ساکرامنتو موفق به ثبت ۲۷ گل شده بود. او در آن زمان ۱۱ سال سن داشت.

این درخشش او در تیم‌های پایه توجه کادرفنی تیم بزرگسالان را به خود جلب کرد و درنهایت در این فصل او موفق به بازی برای تیم اصلی و رکوردشکنی شد.

ساکرامنتو ریپابلیک در جدول کنفرانس غرب چمپیونشیپ آمریکا با ۵۸ امتیاز از ۳۲ بازی در رده اول قرار دارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار