247059
۰۴ مرداد ۱۴۰۲
به میزبانی کانون پرورش فکری

هجدهمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان برگزار می‌شود

هجدهمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان از سلسله رویدادهای این عرصه با هدف هم افزایی و شبکه سازی 10 مرداد ماه به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

به گزارش کودک پرس، هجدهمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان با هدف تعامل، شبکه سازی، هم افزایی و با رویکرد تعامل با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با موضوع بررسی ظرفیت‌های قابل تعامل میان فعالان حوزه کودک و نوجوان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با شعار ایده‌های نوین فرهنگی برای کانون پرورش فکری، 10 مردادماه از ساعت 8 صبح به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی تهران – خیابان حجاب، برگزار خواهد شد.

در این دورهمی که بیش از 400 فعال حوزه کودک و نوجوان از سراسر ایران عزیز حضور خواهند داشت، نمایندگانی از زیست بوم حوزه کودک و نوجوان، فرصت‌های قابل اشتراک گذاری با جمع فعالان حوزه کودک و نوجوان را ارائه خواهند کرد که جزئیات، جدول و سین برنامه، یک روز قبل از نشست، توسط دبیرخانه این دورهمی، در کانون دورهمی‌های ایران منتشر خواهد شد.

علاقمندان و فعالان حوزه کودک و نوجوان، جهت شرکت در این گردهمایی می‌توانند از طریق آدرس Dorehami.net/koodak/event18 نام نویسی کنند. در این گردهمایی بسته‌ای توسط دبیرخانه تدارک دیده شده است که فعالان حوزه کودک و نوجوان می‌توانند اطلاعات تماس، کارت ویزیت، بروشور و کاتالوگ مجموعه خود را از طریق آن با دیگر شرکت کنندگان به اشتراک بگذارند.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار