موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
246855
۰۹ شهریور ۱۴۰۱

اجباری شدن پیش دبستانی در ایالت کالیفرنیای آمریکا

ایالت کالیفرنیا یک قدم به الزام کودکان به حضور در مهدکودک نزدیک‌تر شد؛ الزامی که پس از محروم شدن تعداد زیادی از دانش‌آموزان این ایالت از سال‌های اولیه آموزش حضوری در طول همه‌گیری کرونا و افزایش نگرانی‌های مربوط به شکاف یادگیری، با شدت بیشتری از سوی مسئولان آموزشی آمریکا در حال پیگیری است.

به گزارش کودک پرس ،لایحه‌ای که مجلس سنای کالیفرنیا اواخر دوشنبه شب تصویب کرد، برای فرماندار این ایالت ارسال می‌شود و در صورت امضا، والدین کودکان را ملزم می‌کند تا قبل از ورود به کلاس اول، یک سال مهدکودک ثبت نامشان بکنند. این قانون از سال تحصیلی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ اجرایی خواهد شد.

مانند بسیاری از ایالت های آمریکا، کالیفرنیا به عنوان بخشی از قوانین آموزش اجباری خود تا کنون مهدکودک را لحاظ نکرده بود. کودکان کالیفرنیایی که ۵ سال دارند واجد شرایط ورود به مهدکودک هستند، اما طبق قانون تا سن ۶ سالگی مجبور به حضور در مدرسه نیستند.

اجباری شدن پیش دبستانی در ایالت کالیفرنیای آمریکا

طرفداران آموزش اولیه در آمریکا به تحقیقاتی اشاره می‌کنند که نشان می‌دهد مهدکودک به شکل‌گیری مهارت‌های اجتماعی و تحصیلی کمک می‌کند و کلید رشد مادام‌العمر محسوب می شود و کسانی که از آن محروم می شوند ممکن است از همسالان خود عقب بمانند.

در سال میلادی اخیر، مدارس کالیفرنیا افت غیرمعمولی در ثبت نام داشته اند و مهدکودک ها سهم بزرگی از این کاهش را تشکیل می دهند. بر اساس داده های ایالتی، ثبت نام در مهدکودک ها در سال ۲۰۲۰-۲۰۲۱ میلادی ۶۱ هزار نفر  کاهش یافته است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار