251449
۲۵ بهمن ۱۴۰۲
ایالت تگزاس آمریکا

یک کشته و دو زخمی طی تیراندازی در یکی از کلیسا‌های تگزاس

رسانه‌های محلی در ایالت تگزاس آمریکا اعلام کردند طی یک تیراندازی در کلیسایی در این ایالت زن ضاربه کشته و یک کودک و یک مرد زخمی شدند.

به گزارش کودک پرس ، یک زن بعدازظهر یکشنبه، قبل از اینکه پلیس وارد عمل شود، داخل یک کلیسای بزرگ در هیوستون تگزاس با یک تفنگ شروع به تیراندازی کرد.

تروی فنر، رئیس پلیس هیوستون در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که زنی حدوداً ۳۰ ساله با کت و کیف در دست، حدود ساعت ۲ بعد از ظهر با یک تفنگ بلند و با یک کودک کوچک وارد کلیسا شد.

فرمانده پلیس با بیان اینکه دو افسر خارج از وظیفه به ضارب تیراندازی کردند و وی در صحنه جان باخت، گفت: کودک حدوداً ۵ ساله نیز مجروح شده و در وضعیت وخیمی قرار دارد. یک مرد ۵۷ ساله نیز از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در بیمارستان در وضعیت پایداری قرار دارد.

جزئیات این حادثه تا ساعاتی پس از این فاجعه نامشخص است و پلیس هویت زن یا انگیزه احتمالی حمله را فاش نکرده است. همچنین مشخص نیست که این زن چه رابطه‌ای با کودک داشته و چه کسی به او و مرد شلیک کرده است.

شایان ذکر است که کلیسایی که هدف قرار گرفت، کلیسای لیک وود و واعظ معروف پروتستان آن «جوئل آستین» بود که به طور منظم هر هفته حدود ۴۵۰۰۰ نفر از آن بازدید می‌کنند و به گفته مؤسسه مذهبی هارتفورد، آن را به سومین کلیسای بزرگ در آمریکا تبدیل می‌کند. تیراندازی بین دو مراسم در کلیسا رخ داد و آستین گفت که اگر در مراسم بزرگتر ۱۱ صبح رخ می‌داد، تأثیرات این حمله می‌توانست بسیار بدتر باشد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار