252320
۰۴ فروردین ۱۴۰۳
حوادث

کودک گمشده در رودان به آغوش خانواده بازگشت

جانشین فرمانده انتظامی رودان گفت: کودک ۶ ساله گمشده در رودان با تلاش ماموران پلیس در ایستگاه نوروزی شهید اصغر حیدری این شهرستان به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش کودک پرس ، سرگرد اسحاق بهرامی روز پنجشنبه در تشریح جزییات این خبر، از بازگشت این دختر بچه پس از چند ساعت فقدان و سردرگمی به آغوش مادر و خانواده خبر داد.

وی بیان کرد: در راستای گشت های هدفمند و امنیت محور در ایام نوروز، واحدهای گشتی این فرماندهی در حوالی عصر با کودکی که سراسیمه و تنها در جستجوی خانواده خود بوده، مواجه و ضمن آرام نمودن پس از جستجو چند ساعته تحویل خانواده اش شد.

جانشین فرمانده انتظامی رودان، از مسافران و گردشگران خواست در هر حال مراقب خانواده و به ویژه کودکان بوده و تحت هر شرایطی جانب احتیاط را رعایت کنند.

گفتنی است؛ نیروی انتظامی هرمزگان در راستای ارتقای نظم امنیت و خدمات رسانی به مسافران نوروزی در سطح استان هرمزگان علاوه بر استقرار گشت های محسوس و نامحسوس خودرویی و موتوری و فعالیت یگان های اجرایی پلیسی، ۱۲ ایستگاه نوروزی پلیس شامل پنج ایستگاه در سطح شهرستان بندرعباس (میدان دفاع مقدس، بوستان ساحلی سورو، پارک غدیر، پارک صدف، پارک دولت)، استقرار ۲ ایستگاه نوروزیی در سطح جزیره قشم و همچنین در ورودی شهرستان های میناب، رودان، بندرخمیر، بندرلنگه و حاجی آباد هر کدام یک ایستگاه نوروزی پلیس به منظور امنیت بیشترمردم، آگاه‌سازی و خدمات رسانی برای مسافران راه‌اندازی کرده است.

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار