موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
242736
۱۳ بهمن ۱۴۰۰

تداوم سوء استفاده جنسی از کودکان در انگلیس

براساس اعلام سازمان مبارزه با سوء استفاده جنسی از کودکان در انگلیس، آزار جنسی کودکان در این کشور، به بدترین و مخرب‌ترین شکل ادامه دارد.

به گزارش کودک پرس ،بر اساس گزارش سازمان مبارزه با «سوء استفاده جنسی از کودکان» (Child Sexual Abuse) در انگلیس، شبکه‌های سوء استفاده جنسی از کودکان در همه مناطق انگلیس فعال هستند.

شبکه تلویزیونی اسکای نیوز اعلام کرد براساس اعلام سازمان مبارزه با سوء استفاده جنسی از کودکان در انگلیس، آزار جنسی کودکان در این کشور، به بدترین و مخرب‌ترین شکل ادامه دارد.
در این گزارش آمده است سوء استفاده کنندگان از کودکان در انگلیس راه‌های جدید برای سوء استفاده از کودکان و نوجوانان، در شبکه‌های اجتماعی و کارافزار‌های دوست یابی پیدا می‌کنند.
در گزارش سازمان مبارزه با سوء استفاده جنسی از کودکان در انگلیس آمده است در پاره‌ای از موارد، در ازای پول، کودکان از جمله نوزادان بصورت برخط در فضای مجازی برهنه شده و به خواست سوء استفاده کنندگان نسی، کودکان و نوزادان در برابر دوربین زنده مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.
شبکه تلویزیونی اسکای نیوز اعلام کرد در گزارش سازمان مبارزه با سوء استفاده جنسی از کودکان آمده است سازمان‌های محلی و نیرو‌های پلیس، در مبارزه با افراد و باند‌های سوء استفاده کننده از کودکان، بسیار ناموفق بوده اند. در این گزارش آمده است برخلاف تصور نادرست موجود در انگلیس، سوء استفاده جنسی از کودکان، کمتر نشده بلکه مخفی‌تر شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار