242460
۰۲ بهمن ۱۴۰۰

معرفی کودکان قهرمان ایران برای حضور در رقابت مسابقات پاما ۲۰۲۲ روسیه

رقابت محاسبات ذهنی (چرتکه) ۱۳۶ کودک هوشمند ایرانی برای حضور در رقابت‌های PAMA 2022 روسیه با شناخته شدن قهرمانان آن امروز در تهران پایان یافت.

به گزارش کودک پرس ،رقابت ملی مسابقه محاسبات ذهنی با چرتکه ۲۰۲۱ PAMA امروز (اول بهمن) در تهران برگزار و کودکان هوشمند ایرانی برای حضور در رقابت‌های سال ۲۰۲۲ روسیه شناخته شدند.

در این دوره از رقابت ها ۱۳۶ کودک هوشمند ایرانی با انجام چندین دور رقابت محاسبات ذهنی، قهرمانان خود را شناختند،  این در حالی است که این کودکان دارندگان مقام قهرمانی مسابقاتی هستند که در آذرماه سال جاری با حضور ۵۷۲ کودک هوشمند ایرانی از ۲۱ استان و ۳۲ شهر کشورمان به فینال رقابت‌ها به میزبانی تهران راه یافته بودند.

 مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی با چرتکه پاما که هر سال در یک کشور برگزار می‌شود آخرین بار پیش از شروع کرونا در سال ۲۰۱۹ به میزبانی تایلند برگزار شده بود و جمهوری اسلامی ایران بالاترین رتبه را در بین سایر کشورها کسب کرده بود.

سال 2022 کشور روسیه میزبان بیست و یکمین دوره مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی با چرتکه است و سال 2023 کشور ایران میزبان این مسابقات و شرکت کنندگان آن از سراسر جهان خواهد بود.

آموزش محاسبات ذهنی با چرتکه باعث افزایش اعتماد به نفس، بهبود در تمرکز، تقویت حافظه و پرورش نیمکره های مغز می شود و به فرد کمک می کند تا بتواند از تمام ابعاد و توان مغز خود کمک بگیرد و در حوزه های مختلف پیشرفت کند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار