موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
242335
۱۵ دی ۱۴۰۰

میزان ابتلای کودکان آمریکایی به کرونا افزایش یافت

بر اساس آمار اعلام شده در آمریکا، روزانه پانصد مورد جدید از ابتلاء به بیماری کووید-۱۹ در گروه سنی کودکان گزارش می‌شود که کارشان به بیمارستان و بستری می‌کشد.

به گزارش کودک پرس ،به نقل از  شبکه تلویزیونی سی ان ان، در روز‌های اخیر به صورت قابل توجهی بر موارد جدید ابتلاء به بیماری کووید-۱۹ در آمریکا افزوده شده است. در این میان باید به کودکان و نوجوانانی توجه داشت که در زمره مبتلایان جدید به این بیماری هستند.

بر اساس آمار اعلام شده در آمریکا، روزانه پانصد مورد جدید از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در این گروه سنی گزارش می‌شود که کارشان به بیمارستان و بستری شدن می‌کشد.
به گفته پزشکان، این آمار بسیار تکان دهنده است. اکثر این افراد که به کرونا مبتلا می‌شوند واکسن کرونا را دریافت نکرده اند. کودکان و نوجوانان آمریکایی در گروه سنی قرار دارند که واکسیناسیون آن‌ها در مقایسه با دیگر گروه‌ها در پایین‌ترین حد قرار دارد.
بزرگترین بیمارستان اطفال در آمریکا در شهر هوستون در ایالت تگزاس واقع است. این بیمارستان در روز‌های اخیر شاهد مراجعه فزاینده کودکانی بوده است که برای درمان کرونا به این بیمارستان مراجعه می‌کنند. در دو هفته گذشته شمار کودکانی که به علت ابتلا به کرونا در این بیمارستان بستری شده اند‏، چهار برابر شده است.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار