موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
239753
۱۱ شهریور ۱۴۰۰

افزایش بستری شدن کودکان آمریکایی در بیمارستان ‎ها

رسانه‎های آمریکایی از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این کشور طی هفته‎های اخیر خبر می‎دهند.

به گزارش کودک پرس،کودکان در این ماه بیش از هر زمان دیگری در سال جاری میلادی، به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های آمریکا بستری شدند، که این موضوع نشان می‌دهد که سویه دلتای کرونا چقدر می‌تواند به هر گروه سنی آسیب برساند.

بر اساس اعلام مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، بین ۲۰ تا ۲۶ آگوست، به طور متوسط روزانه ۳۳۰ کودک مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های آمریکا بستری شده‎اند.
داده‌های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، نشان می‎دهد این بالاترین میزان بستری شدن‌ جدید ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ در بین کودکان در بیش از یک سال گذشته است؛ رکوردی که در ماه آگوست چندین بار شکسته شد.
«مارک کلاین»، پزشک عمومی بیمارستان کودکان نیواورلئان، گفت «سویه‌ای از ویروس کرونا که ما امروزه با آن روبرو شده‎ایم قوانین بازی را عوض کرده است.»
به گفته وی، «از ۹ آگوست، نیمی از کودکانی که ما آن‌ها را پذیرش کرده‎ایم زیر ۲ سال سن داشته‎اند؛ این سویه به سادگی از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود.»
مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، اعلام کرده که تنها در ۲ ماه، سویه دلتا از ۳ درصد به بیش از ۹۳ درصد از نمونه‌های توالی کروناویروس در آمریکا رسید.
در طول هفته منتهی به ۲۶ آگوست، حدود ۲۰۰ هزار مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در میان کودکان گزارش شد.
این آمار در مقایسه با آمار ماه قبل، یعنی حدود ۳۸ هزار کودک مبتلا، بیش از ۵ برابر شده است.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار