موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
239318
۲۴ مرداد ۱۴۰۰

هنوز تصمیمی درباره بازگشایی مدارس نگرفتیم

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، خاطرنشان کرد: وزرای پیشنهادی آموزش‌وپرورش و علوم به کمیسیون آمده‌اند و در حال رایزنی با تک‌تک وزرا هستیم.

به گزارش کودک پرس ،رضا حاجی‌پور، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با برنامه “رویداد” در باره تمهیدات لازم اندیشیده شده برای شروع سال جدید تحصیلی گفت: باتوجه‌به تأکیدات رهبری و وضعیت قرمز اکثر شهرستان‌هایی ایران، تصمیم‌گیری دراین‌خصوص به‌راحتی میسر نیست.

وی با تاکید بر اینکه وزیر نمی‌تواند اعلام کند کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در عالم تعلیم‌وتربیت، آموزش باید چهره‌به‌چهره باشد و بچه‌های ما از این امور محروم شده‌اند ولی تصمیم‌گیری دراین‌خصوص باید از طریق ستاد کرونا و حضور کمیسیون آموزش و تحقیقات و وزارتخانه‌های بهداشت، آموزش عالی و آموزش‌وپرورش تصمیم‌گیری شود.

حاجی‌پور یادآوری کرد: تا امروز چنین جلسه‌ای برگزار نشده است. بنده به‌عنوان سخنگوی کمیسیون بهداشت می‌گویم تا زمانی که وضعیت کرونا مشخص نشود، حتی اگر همه کارکنان دو وزارتخانه آموزش‌وپرورش و علوم واکسن زده باشند، بازهم با چالش بیرونی روبه‌رو خواهیم شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: معلمان یک میلیون نفر بوده و از طرف دیگر دانش‌آموزان با چالش روبه‌رو هستند چون با محیط بیرون از مدرسه ارتباط دارند، هرچند که واکسینه شوند بازهم آلودگی آن‌ها را تهدید می‌کند.

حاجی‌پور در این گفتگوی کوتاه رادیویی خاطرنشان کرد: ما باید تصمیم جمعی بگیریم و اگر فضا مناسب نباشد، بعید می‌دانم ستاد کرونا و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس زیر بار بازگشایی مدرسه‌ها بروند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، خاطرنشان کرد: وزرای پیشنهادی آموزش‌وپرورش و علوم به کمیسیون آمده‌اند و در حال رایزنی با تک‌تک وزرا هستیم و انشا الله به نتیجه برسیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار