247778
۱۹ شهریور ۱۴۰۲
بازماندگان از تحصیل

۳۵۰ کودک زنجانی بازمانده از تحصیل هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در پایه اول ۳۵۰ کودک و بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در متوسطه اول و دوم ثبت نام خود را برای سال تحصیلی جدیدانجام نداده‌اند که علت این موضوع در دست بررسی است.

به گزارش کودک پرس ، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش این استان ضمن تشریح گزارشی از عملکرد این دستگاه در اجرای برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و فعالیت‌های تابستانه اظهارداشت: خوشبختانه دستگاه‌های فرهنگی دیگر هم سال پرباری در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در ایام تابستانه داشتند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بازگشایی مدارس در استان تصریح کرد: ساماندهی نیروی‌ انسانی و انجام نقل و انتقالات، توزیع کتب دانش‌آموزان، اجرای طرح شهید عجمیان و… از جمله برنامه‌های مهم این اداره‌کل است.

وی با بیان اینکه امسال ۳۸۰ نفر از مدیران در خواست جابجایی کرده‌اند، گفت: امسال یک هزار و ۷۰۰ نفر از فرهنگیان شرایط بازنشستگی داشتند که از این تعداد یک هزار و ۴۰۰ نفر ثبیت شده است.

اسماعیلی با یادآوری اینکه امسال ۳۴۶ نفر از طریق آزمون استخدامی در مقطع ابتدایی و۳۸۰ نفر هم در مقطع متوسطه جذب آموزش و پرورش می‌شوند، گفت: امسال به لحاظ نیروی انسانی نسبت به سال گذشته شرایط متعادلی داریم.

وی با اشاره به اینکه امسال ردیف‌های استخدامی ۷۰ درصد پر می‌شود، افزود: سعی می‌کنیم کلاس خالی از معلم نداشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه ۹۸ درصد از ثبت‌نامی‌ها در پایه اول اتفاق افتاده است، گفت: در پایه اول ۳۵۰ کودک و بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در متوسطه اول و دوم ثبت نام خود را برای سال تحصیلی جدید در حال حاضر انجام نداده‌اند که علت این موضوع در دست بررسی است.

وی به توزیع کتب درسی نیز اشاره کرد و گفت: در بحث توزیع کتب درسی یک هزار و ۸۸۶ جلد کتاب دریافت شده که توزیع آن از ۱۱ شهریورماه در مدارس آغاز شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار