23543
۲۳ شهریور ۱۳۹۶

نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی/بجنورد

نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی در محل سالن گلشن بجنورد از ۲۰ شهریور ماه سال جاری آغاز شده و تا پنجم مهرماه امسال ادامه دارد.

به گزارش کودک پرس ،گروه اجتماعی: مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان‌شمالی گفت: نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی در بجنورد با هدف ارائه توانمندی‌های محصولات داخلی برپا می‌شود.

 

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم، برپایی این نمایشگاه در راستای حمایت از تولید ملی و طرح های ایرانی اسلامی انجام شده است.

صادقی با بیان اینکه ۸۰ درصد اجناس این نمایشگاه تولید داخلی هستند اما به دلیل عدم تولید برخی از نوشت افزار در داخل کشور به اجبار از نوشت افزار وارداتی استفاده کرده ایم، ادامه داد: نوشت افزار ایرانی و اسلامی در این نمایشگاه کمتر از قیمت فروشگاهی در بازار عرضه می‌شود.

 

وی با بیان اینکه نوشت‌افزارهای ایرانی و اسلامی وسیله‌ای برای انتقال فرهنگ به کودکان و نوجوانان است، گفت: کالاهای داخلی در بخش نوشت‌افزار برای کاهش وابستگی به نوشت‌افزار خارجی باید با کیفیت بالا تولید شود.

 

صادقی عنوان کرد: حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال برای جوانان ایرانی از مهمترین اهداف برپایی نمایشگاه فروش نوشت افزارهای ایرانی است.

 

 

 

 

 

منبع: ایکنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار